【飲食】深水埗串燒店| 豪燒海鮮燒烤專門店

原來深水埗都有啲坐得舒服同乾淨既串燒店,有得揀牛、豬、海鮮同菜類等,所以都有幾多選擇下~


燒雞中翼 $26 燒韭菜 $14 
雞翼外皮香脆,調味簡單不過可以再咸少少~

芝士烤菇 $38
芝士烤菇都好juicy!!!帶點煙肉咸香~

燒和牛肋粒 $38
牛味濃,不過可能我地放左陣就食,所以我覺得有點難咬開~


燒多春魚 $24 雞軟骨 $18
我最中意燒多春魚,金黃微脆☺️

肉碎茄子 $30
燒茄子鋪左蒜蓉肉碎同木魚,有少少辣辣地,所以都幾惹味🤤

燒生蠔 $28
燒蠔連殼燒,所以原汁原味,多汁鮮甜👍🏻

燒魷魚鬚 $16 
魷魚有口感,幾彈牙,豆卜再乾身啲就好😍

燒豬頸肉 $38
以為得幾舊,點得係原塊黎,焦香十足!

餐牌




我覺得串燒整體燒得唔算好乾,幾juicy所以好似冇咁熱氣🤭調味岩岩好,唔會太濃,所以幾岩我口味☺️

豪燒海鮮燒烤專門店
地址:深水埗福華街110號地舖


想知多d有咩好食好玩同扮靚既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

聯絡/ 邀請/ 合作試用:

Email: foodsharingnana@gmail.com
Facebook: 
娜娜飄流記 Nana’s diaryyy|Instagram:nanapuishan|Openrice:Foodsharingnana |UblogBlogspotTheZtyleWeShareBeauty ExchangeQoozaPixnet

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram