【飲食】Amo La Pasta 我鐘意....你

店舖名叫Amo La Pasta ,原來係意大利文中解作「我鐘意」,挺有意思。

今次同朋友黎,驟眼睇餐牌選擇唔多,所以揀左1set dinner同散叫其他野食~

黑松露野菌忌廉汁長通粉($78+10%)

唔知揀咩食好既情況下,經理介紹我地試佢地個pizza,因為係佢地既招牌菜,但我不太想食太乾既東西,所以就揀左黑松露野菌忌廉汁長通粉lu~~




長通粉掛滿了忌廉汁,黑松露味頗濃,香濃四溢,野菌增加了口感,整體都唔會太膩。


紐奧良卡脆香雞翼($48+10%)

雞翼共有6隻,炸得香口,可以點辣汁或sour cream,問過經理,知道呢款雞翼專為小朋友而設,可能因為咁味道較為普通和淡口,個人認為點沙律醬會比較吸引。


晚餐套餐當中包括了蒜蓉包粟米忌廉湯,餐飲和甜品。
蒜蓉包用左麥包去烘,感覺健康一點:P


朋友不喝湯,我就自己一個飲晒佢,飲完個身暖笠笠~

烤澳洲肉眼扒配鵝肝汁(Set dinner$158+10%)


肉眼扒要了5成熟,溫度調節得剛好,鎖緊了肉汁。旁邊的就是鵝肝汁,不太食到鵝肝味,當普通醬汁就好。

肉眼扒不是太厚,中間呈現了粉紅色,肉質軟嫩,這個價錢完全收貨了!


套餐附上既朱古力蛋糕唔錯呀!不會太hea的。
上面有個柑仔做配襯,蛋糕口感濕潤,甜度適中!




特級花茶(轉餐飲+$18)

係什果青檸花茶,但覺得唔係有太多水果,味道清香,不會死甜


另有椰果,玫瑰水晶同蘆薈啫喱比客人放落去,增加口感。


荔枝玫瑰花茶($38+10%)
有玫瑰花既幽香,兩杯花茶好抵飲,好大杯,飲極都唔到底!

餐廳環境


對面既小男孩很可愛,佢久唔久就擰過黎望住我對我笑:P

餐牌
套餐餐牌








餐廳資料:Amo La Pasta 我鐘意

地址:荃灣楊屋道1號荃新天地一期1樓108&110舖

營業時間: 星期一至日: 11:00-22:30
____________________________________________


想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel💕

聯絡/邀請:
Email: foodsharingnana@gmail.com

Facebook: 娜娜飄流記 Nana's diaryyy  https://www.facebook.com/foodsharingnana/

Instagram: Foodsharingnana   https://www.instagram.com/foodsharingnana/


nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram