【飲食】在忙碌中找尋 一點快樂 @ Coffeeholic by smith group taipei

剛過去的星期六,天陰陰,便和友人來上環過一個慢活既週末吧~


All Day Breakfast ($118)


這個all day breakfast有別於平時食到的腸仔、煙肉那些,這款較為健康同清新,感覺卡路里沒那麼高:P 

配菜分別有牛油果沙律、溫泉蛋、香橙、香濃既黑松露馬鈴薯等…墨汁麵包烘得很脆,在上面
塗抹一些的牛油果沙律,別有一番風味。


特別一讚是旋風薯,外型特別,既不是薯條也不是薯格來,從它的外型,我猜是應該用薯仔刨出一片片來的,旋風薯炸到金黃香脆,沾上茄汁,怕熱氣的友人都忍不住要連吃多塊!



加了$15配了一個餐湯,沒記錯的話這是薯仔湯。


湯份量不多,用一隻很的骰的杯子盛載著。把薯仔打成蓉亦不失口感。



慢煮無骨雞腿意大利粉 ($118)


雞扒用了慢煮的方式烹調,再煎封了它的外皮,雞皮脆卜卜,雞肉口感特別嫩滑,加上雞扒已去骨,所以啖啖肉!意粉彈牙,條條分明,配上開胃既蕃茄醬,不錯呀!


日本靜崗手工抹茶牛奶佐沖繩黑糖($68)


飲品帶清新既抹茶香,先帶來甘味,奶味再從後而上🌱建議先品嚐佢既原味,再倒上適量既沖繩黑糖,味道更豐富,而且用黑糖比用白砂糖健康,不過定價就高左啲!




玫瑰奶茶($49)
朋友點了這杯,我就淺嚐了一下。它的玫瑰香味非常出,不會被奶味掩蓋:) 櫻花小匙羹非常可愛呀!

Chocolate brownie / Green tea brownie(點任何東西+$15)(正價$22) 



朱古力班尼同綠茶班尼各要了一個,焗到外脆內軟,質感較濕潤,呢款仲食到少量既朱古力漿,很愛!朋友說brownie同心太軟既食譜係一樣,焗耐啲就會係brownie,唔知係咪架呢?






款款東西都很喜歡,有再來的理由。不過這間餐廳不做晚市,我要來的,就只好在星期六日再來吃午餐>3<

餐牌











餐廳資料:Coffeeholic by smith group taipei
地址:上環蘇杭街126-128號嘉寶大廈地下C號舖
營業時間:星期一至五: 08:00-18:00, 星期六: 09:00-18:00
                星期日: 10:30-17:30,      公眾假期: 10:30-17:30
__________________________________________
想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel
聯絡/邀請:
Email: foodsharingnana@gmail.com

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram