[紮肚修身初體驗(*‘ v`*)] 紫玥堂

前排去左紫玥堂 試做紮肚(๑ơ ₃ ơ)♥
紫玥堂有自己既脊骨專科中醫師團隊,為媽媽提供脊醫同婦科既服務~
做紮肚前,醫師會檢查脊骨情況,確保身體可以進行紮肚,從而根據媽媽既身體狀況設計最合適的紥肚方案,健康修身,所以媽媽都可以大大放心(●´ω`●)ゞ~ . 







紫玥堂 環境舒適,有一種好舒服既感覺~




佢地既羅漢果茶好好飲(*´з`*)


醫師先幫我做脊椎檢查,檢查頸骨、脊骨、盆骨,我既脊骨都有少少移位,醫師就幫我拉筋啪骨矯正番脊椎既位置(,,・ω・,,)~

做脊椎矯正時我覺得有啲痛,但啪完骨就鬆晒!!!!


到房間換衫,房間乾淨企理~
地下有暖風機,做濕紮時都唔會覺得凍~



之後治療師幫我量度腰嘅尺寸做記錄,再做15分鐘精油按摩,再進行紮肚(〃∀〃)
按到某D位置時會覺得冤冤地,因為淋巴比較塞(〃∀〃)



要進行紮肚了ε٩(๑> ₃ <)۶з

治療師一路紥都會問我會唔會太緊,如果太緊就一定要出聲~~

紮肚療程係結合左咗印尼同古埃及式嘅綑紥方法,按照個別需要,將綿帶束緊上腹至盆骨的位置,再係每節脊椎調整鬆緊,收緊腹部肌肉同改善腹直肌分離和內臟移位問題,塑身同時亦保護脊骨健康(つд⊂)





紮肚過程只係有小小緊,全程要企住,完全唔痛的,又唔會緊到呼吸唔到(๑•́ ₃ •̀๑)~紮完即刻修番個腰型!


紮肚過程為45分鐘,相對坊間其他紥肚療程快好多~


做完45分鐘既濕紮後,一拆紥帶再量度尺寸,腰圍即刻瘦了2cm!!
只係濕紥45分鐘就瘦了2cm,太神奇了!




不過因為我不是媽媽,肚腩全部都係脂肪(´///☁///`)
(紮肚係唔能夠紮走脂肪架!!紥肚目的係改善身型,減吋唔係減磅~)

如果產後屬水腫型,效果一定仲明顯~~

 產後媽媽想重塑體型,可以去試試٩(。・ω・。)و


紫玥堂 
地址:九龍旺角彌敦道579號 艾麗大廈8樓全層 

TEL: 3586 2883
https://www.purehealth.hk/ 


想知多d有咩好食好玩同扮靚既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

聯絡/ 邀請/ 合作試用:

Email: foodsharingnana@gmail.com
Facebook: 
娜娜飄流記 Nana’s diaryyy|Instagram:nanapuishan|Openrice:Foodsharingnana |UblogBlogspotTheZtyleWeShareBeauty ExchangeQoozaPixnet | Girlab

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram