賢者之食卓 輕鬆阻澱粉隔油份(*´∀`)~♥

母親節到,所以送左呢盒賢者之食卓 比媽媽(〃∀〃)
因為我想我地既身體健康D~~


賢者之食卓 其實係新式既膳食纖維ε٩(๑> ₃ <)۶з,可以 阻澱粉隔油份 既吸收,將未吸收嘅脂肪排出體外,而且可以穩定血糖 同保持心血管健康(σ′▽‵)′▽‵)σ岩晒我地注意身體健康既人用!!







有樣嘢我覺得幾好(๑´ㅂ`๑),就係呢個膳食纖維係冇味道嘅,可以完全溶解係清水、茶、湯入面,唔怕搞到杯嘢飲變晒味!!!!!



好輕易就溶係水中,輕鬆地吸取膳食纖維!!

 過幾日去旅行,我會帶定一大盒去,每餐一包,可以 預防便秘,唔怕食到好肥番黎(๑´ڡ`๑)




另外就係呢款產品都啱孕婦飲用,因為成份天然,用天然粟米提取而成,無副作用同無藥性 ,水溶性纖維可以預防便秘及妊娠糖尿病~
不過食用前最好諮詢醫生意見ヽ(・×・´)ゞ

想知多d有咩好食好玩同扮靚既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)


聯絡/ 邀請/ 合作試用:

Email: puishanlee0429@gmail.com
Facebook: 
娜娜飄流記 Nana’s diaryyy|Instagram:nanapuishan|Openrice:Foodsharingnana |UblogBlogspotTheZtyleWeShareBeauty ExchangeQoozaPixnet | Girlab

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram