SUGAR & SPICE 糖村香港期間限定快閃店開左喇 (ノ>ω<)ノ

好開心SUGAR & SPICE 糖村係香港開左期間限定快閃店,糖村既牛軋糖係我去台灣必買既手信,佢係全球十大伴手禮 TOP 1 ,每一次去台灣都好中意買一大盒牛軋糖番黎同屋企人慢慢食(*´∀`)~♥

而家終於唔洗特登去台灣買, 糖村既快閃店開左係時代廣場,好方便,咁我可以成日去買牛軋糖喇ε٩(๑> ₃ <)۶з


快閃店既打卡位設計得好靚,好pink,忍唔住影左好多相!!!(✪ω✪)








之前台灣既糖村,淨係識得買牛軋糖,原來佢哋有好多產品都好好食,有朱古力雪餅、英式太妃酥糖、牛軋餅同芝士鳳梨酥等,今次香港既快閃店,都可以搵到好多佢地熱賣既產品(๑´ڡ`๑)



呢個係原味太陽餅~

仲有牛軋餅、巧克力雪餅、抹茶牛軋糖、英式太妃酥糖~


仲有草莓牛軋糖、芝士鳳梨酥~



法式牛軋糖除左有夾鏈袋經典包包裝之外,仲有平溪和九份限定版都好好睇阿!
每款既限定版都好靚,其中一款雪衣優格牛軋糖仲用左"香港"做主題,送比人做禮物都好合宜(´`)


依家快閃店做緊唔同優惠,只要有任何消費,都可以玩扭蛋機抽禮物一次;我就scan QR code做問卷,答幾條問題,就可以換到台灣限量明信片!!( ^ω^)



我都帶左牛軋糖番屋企,同屋企人一齊分享(๑ơ ₃ ơ)♥

法式牛軋糖係必買既產品,用左法國無鹽忌廉,所以牛奶香味好突出,越食越香濃,我覺得唔係好甜,仲有啲香脆既杏仁粒,令到口感更豐富,我好中意佢既質地,好q軟,帶點煙靭 同柔軟,而且一啲都唔痴牙(≧∀≦)ゞ!


牛軋糖有加防腐劑同固化劑,所以形狀因運送過程而改變,不過味道就唔會受到影響既,都係咁好食(●´ω`●)ゞ~


草莓牛軋糖就比原味多了啲果香,入面有好多既草莓乾,多咗啲酸酸甜甜嘅感覺,好岩夏天食,返工做野做到攰,食返一兩粒,食完都特別幸福!!!


見到牛軋糖有好多杏仁粒同草莓乾!!!

 牛軋餅好岩番工做下午茶, 牛軋餅用左香蔥餅乾,香蔥味好香,咸咸香香,餅乾仲好酥脆!!!

牛軋餅中間就係牛軋糖夾心,好好咬,味道少少咸少少甜,好有層次,會食唔停口架~~♡(*´∀`*)(*´∀`*)♡






 如果想買牛軋糖同牛軋餅,就一定唔好錯過銅鑼灣既快閃店喇(๑•̀ㅂ•́)و✧~

其實我仲留意到台灣既糖村會有蛋糕賣,好可惜係香港快閃店見唔到有呢~下次去台灣個陣要去糖村買返黎試下~

糖村快閃店地址:
香港銅鑼灣時代廣場4/F



想知多d有咩好食好玩同扮靚既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)



聯絡/ 邀請/ 合作試用:

Email: puishanlee0429@gmail.com
Facebook: 
娜娜飄流記 Nana’s diaryyy|Instagram:nanapuishan|Openrice:Foodsharingnana |UblogBlogspotTheZtyleWeShareBeauty ExchangeQoozaPixnet | Girlab

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram