任食大閘蟹(=´ω`=)

 見到網上介紹有任食既大閘蟹,所以約朋友一齊去食~

呢間酒樓提供大閘蟹任吃,大閘蟹有3款,分別係清蒸大閘蟹、花雕蒸大閘蟹同鹽油焗大閘蟹,除左大閘蟹外,每人有包一份花膠湯,鮑魚花菇,花雕醉蟹,仲有片皮鴨任食~






 湯同鮑魚就不過不失,凍既花雕醉蟹就第一次食~




雖然大閘蟹係任食,不過質素唔差,都好新鮮,4兩既蟹公隻隻都好多膏呀,好味!(♡˙︶˙♡)只係有幾隻就比較瘦!3款煮法中,最中意係清蒸,原汁原味,我地食左好多隻呀~











酒樓人手不多,所以大閘蟹頭一輪就等得比較耐,大概20分鐘先上枱~





 等蟹同時,我地就先食片皮鴨,片皮鴨係自助形式,有師傅不斷切,同朋友密密食左好多,片皮鴨油脂豐腴,都唔錯~ .



套餐包埋甜品,不過我覺得選擇一般,我地試了紅棗糕同埋薑汁湯圓暖暖胃~~

整體來講大閘蟹嘅質素唔錯,隻隻都好多膏,但係餐廳可能唔夠員工,大閘蟹就要等耐啲,如果上菜速度可以快啲就更好:)


利寶閣 
地址: 銅鑼灣波斯富街99號利舞臺廣場21字樓


想知多d有咩好食好玩同扮靚既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)


聯絡/ 邀請/ 合作試用:


Email: puishanlee0429@gmail.com

Instagram:nanapuishan|Openrice:Foodsharingnana |Facebook: 娜娜飄流記 Nana’s diaryyy

UblogBlogspotWeShareBeauty ExchangeQoozaPixnet | GirlabGirlssss大眾點評小紅書

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram