【飲食】惹味蝦煲 |蝦棧

男朋友知我中意食蝦,見到網上推介到呢個專食大頭蝦既小店,所以早排帶左我黎食~~

蝦煲有好幾款選擇,例如:奶油幔、避風塘蝦、三杯蝦等‥‥我地就揀左鹹蛋黃蝦喇!



鹹蛋黃蝦 $208
一上榙就先傳黎蛋黃香,我地已經急不及待喇!


8大隻既大頭蝦,沾上蛋黃既香氣,充滿晒港式風味,蝦頭有勁多膏,肉質仲好新鮮彈牙,一煲唔夠食呀😽


香煎墨魚黑白卷 $98 




覺得呢個係必食😍外層既腐皮脆卜卜,入面係淨墨魚滑/墨汁墨魚滑,仲有啲墨魚粒粒,相當有口感❤️

醉雞卷 $88 

聞落去好香,食落仲好重酒味,不過酒味太勁,唔岩我口咪🙊但雞卷幾嫩呀😋


最後要叫多左2個甜品作結~~

菠蘿雪葩 $68  椰子雪糕 $58


菠蘿雪葩食起上黎清新,仲幾重菠蘿香!

椰子雪糕軟滑香濃,都幾特別呀~~

店內既大頭蝦~~


餐牌




餐廳資料: 蝦棧 
地址:太子花園街233-235號偉雄大廈地下A舖
__________________________________________

想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

聯絡/ 邀請/ 合作試用:

Email: foodsharingnana@gmail.com
Facebook: 
娜娜飄流記 Nana’s diaryyy|Instagram: Foodsharingnana|Openrice:Foodsharingnana |UblogBlogspotTheZtyleWeShareBeauty ExchangeQoozaPixnet

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram