【飲食】一到冬天就想食拉麵 | 拉麵Jo

天氣轉冷,就好想食熱野,我地就揀左食好耐冇食既拉麵喇~~
我地分別揀左拉麵、沾麵同幾款小食~
佢每款麵都冇得揀麵既粗幼,只要揀你想食既口味就可以了,方便晒我呢D選擇困難症既人~


蒜油豚骨拉麵 $85
麵用左幼身拉麵,湯底則為蒜油味~~配料有叉燒、椰菜、蔥、竹荀同木耳~

我另加左半熟蛋,感覺更滿足~


拉麵份量一點也不吝嗇,2大片豚肉厚薄適中,非常既軟腍,湯底也不會過咸,而且從濃郁既豚肉湯下仲滲透住蒜油香,難怪有好多人都點呢款呀~



特製沾麵 $104 

麵條既粗幼冇得揀,但佢呢個粗麵條口感煙韌帶趙口,十分彈牙☺️

沾麵既食法就同麵同湯分開上,食既時候將麵沾上湯~~

沾麵湯底結稠濃郁,而且幾香木魚味,入面有啲椰菜同干荀,冬天食熱野就岩晒喇,三大片既叉燒肉味濃,不過偏向比較肥呢,旁邊既半熟蛋就非常正!


炸八爪魚丸 $48
八爪魚丸粒粒金黃圓碌碌,外層脆卜卜,但覺得餡料可以再多一點~~



餃子 $28
一客只有3隻,有點貴。
餃子比較油,幸好可以保持到肉汁~



餐牌





餐廳資料:拉麵Jo
地址:銅鑼灣加路連山道3號地舖
__________________________________________

想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

聯絡/ 邀請/ 合作試用:

Email: foodsharingnana@gmail.com
Facebook: 
娜娜飄流記 Nana’s diaryyy|Instagram: Foodsharingnana|Openrice:Foodsharingnana |UblogBlogspotTheZtyleWeShareBeauty ExchangeQoozaPixnet

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram