彩豐行親民神仙水(〃∀〃)

最近轉用左彩豐行既逆轉肌齡神仙水,岩晒我呢D懶人呀!
因為佢一支神仙水可以 提昇5大肌膚效能, 適合任何肌膚,敏感肌都岩用!

彩豐行係香港品牌,產品多元化,最緊要係佢地既產品價錢都很公道親民(*´∀`)~♥ 鍚住我既銀包,點用都唔心痛呀~








逆轉肌齡神仙水含有高濃度酵母精華、加快肌膚細胞更新加速肌膚細胞新層代謝,用完神仙水再用其他精華同面霜,就會發覺吸收得快左!


我中意佢不含酒精 / 香料 / 色素,只有天然既酵母味,所以用落好舒服,亦都冇敏感既情況!同埋我覺得大大支,好抵用呀!(〃∀〃)



神仙水質地稀身清爽,好快就可以吸收晒!
用既方法好簡單,只要係潔面後,將神仙水沾滿化妝棉,均勻塗匀面部及頸部就得喇ε٩(๑> ₃ <)۶з

用完後,我覺得皮膚光澤同緊緻左,細紋減淡,而且我覺得幾補濕呀!




#彩豐行 #JOSERISTINE #香港品牌 #香港製造 #逆轉肌齡神仙水 #TimeReverse #天然酵母精華 #神仙水 #平民神仙水


想知多d有咩好食好玩同扮靚既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)


聯絡/ 邀請/ 合作試用:

Email: foodsharingnana@gmail.com
Facebook: 
娜娜飄流記 Nana’s diaryyy|Instagram:nanapuishan|Openrice:Foodsharingnana |UblogBlogspotTheZtyleWeShareBeauty ExchangeQoozaPixnet | Girlab

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram