【飲食】九龍城美味泰國菜

同朋友去九龍城食晚飯,我哋揀咗小曼谷泰國菜,因為餐廳門口有個吹氣公仔,好吸睛啊(〃∀〃)~~










鐵板豬頸肉通菜好有鑊氣(σ′▽‵)′▽‵)σ,上到枱時仲會渣渣聲,通菜好惹味而且好香,仲有好多豬頸肉~~








泰式鐵板蠔餅就有小小失望,因為蠔仔嘅份量唔算多ヽ(・×・´)ゞ,幸好蠔餅整得唔算油膩,點埋個醬就會好食啲~







. 我幾鍾意食泰式炸蝦餅,蝦餅金黃香脆,肉質彈牙有口感,仲食到少少既蝦粒!!!!!




海鮮孖寶好抵食,我哋揀咗泰式燒盲鰽同燒脆皮白鱔,白鱔肉質肥美,而且都好新鮮,不過我比較喜歡將魚皮燒得乾身香脆,如果可以燒到脆卜卜我一定更加鍾意!( ^ω^)









燒盲鰽唔錯呢,啖啖魚肉,而且好嫩,一啲都唔乾,火候拿捏得好,醃料足夠,所以唔點醬汁,都已經好好食~~





 同朋友叫左椰青同椰皇,同樣清甜解渴~~


如果唔係因爲太飽,我地都想叫埋芒果糯米飯!!!























小曼谷海鮮燒烤屋

地址:九龍城太子道西398號御太子地下1-3號舖

想知多d有咩好食好玩同扮靚既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)聯絡/ 邀請/ 合作試用:



Email: puishanlee0429@gmail.com
Facebook: 娜娜飄流記 Nana’s diaryyy|Instagram:nanapuishan|Openrice:Foodsharingnana |UblogBlogspotTheZtyleWeShareBeauty ExchangeQoozaPixnet | Girlab

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram