澳門吃喝玩樂

今次介紹下之前我去澳門去邊度食去邊度玩(不定期更新(*´∀`)~♥)



食物篇


瑪嘉烈蛋撻店♥(十級推薦)





去澳門一定會食既葡撻,我覺得瑪嘉烈同埋安德魯好似都係差唔多(〃∀〃),葡撻色澤漂亮,蛋漿好香同好嫩滑,酥皮鬆化,層次分明,不過個底係油咗少少(。◕∀◕。)

☆瑪嘉烈蛋撻店 
地址:新馬路馬統領街金利來大廈17B地舖


鐵餅號



 阿華田麻糬雞蛋仔 $21



澳門鐵餅號出名食飛碟,手抓餅、雞蛋仔,係大三巴附近行5分鐘到ヽ(✿゚▽゚)ノ

雞蛋仔味道有咸有甜,我就揀咗阿華田味再加麻糬粒粒(σ′▽‵)′▽‵)σ

阿華田味唔算太濃,不過麻糬粒粒分布平均,雞蛋仔都好香脆,令到口感好豐富,如果加埋oreo碎一定仲好食~~
唔知香港邊度有麻糬雞蛋仔呢?


☆鐵餅號 
地址:新馬路果欄街5號地舖



洪馨椰子




呢個雪糕店位於食阿華田麻糬雞蛋仔,鐵餅號既旁邊,鋪面好舊,唔細心留意根本就唔會發覺有雪糕賣(๑• . •๑)





#椰子雪糕 $20 

包裝好簡單,只係發泡膠杯,雪糕細細杯但椰子味好清香,係天然既味道,亦唔會太甜,質地介乎雪糕同雪笆之間,我覺得可以試下~
另外芒果味都幾香甜,但椰子味特別啲~

☆洪馨椰子 
地址:新馬路果欄街14號地下



世記咖啡(十級推薦)


  終於食到世記既豬扒包$30 ,之前淨係食過大利來~

麵包烘到微脆,豬扒軟腍又大塊,下次再黎要食過( ~'ω')~






咸牛肉厚蛋多士 $28 ,蛋就唔係太厚喇~不過就幾嫩滑,厚多士就好軟熟(๑ơ ₃ ơ)♥

世記咖啡 
地址:氹仔舊城區消防局前地1號地舖 . 






估唔到第一次飲良辰吉時就係澳門,呢度就唔洗排( ^ω^)

#火龍果珍珠奶茶 $26
顏色好靚,有個靚靚漸層,飲之前就搖勻去,但我就覺得冇咩特別,茶味偏淡,不過珍珠幾有咬口~~

相反#愛文芒果沙冰 $36 就唔差,推薦~
芒果味好香好濃,味道唔假,甜度岩岩好,夏天飲就岩晒解渴(๑ơ ₃ ơ)♥

☆良辰吉時 
地址:氹仔成都街138號百佳購物商業中心3座地下B室




想知多d有咩好食好玩同扮靚既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)聯絡/ 邀請/ 合作試用:
Email: puishanlee0429@gmail.com



Facebook: 娜娜飄流記 Nana’s diaryyy|Instagram:nanapuishan|Openrice:Foodsharingnana |UblogBlogspotTheZtyleWeShareBeauty ExchangeQoozaPixnet | Girlab

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram