銅砭面部無痛刮痧 即時變v瞼 (*´∀`)~♥ @匯妍美聚養生館

面部刮完痧,皮膚又白又乾淨(*‘ v`*)




早排去左匯妍美聚養生館做左 銅砭面部無痛刮痧排毒療法,環境舒服乾淨,我覺得最神奇既地方係刮到好多黑色污糟既痧ε٩(๑> ₃ <)۶з





洗完面之後,治療師會係我面上搽上cream,然後就用金色既銅砭開始刮痧,力度唔算太大,但係淋巴比較塞既地方就會feel到冤冤地,過程唔會太痛,治療師幫我刮左好多風出黎,因為平時好中意食凍野~~




不過最神奇係刮到好多黑色污糟野出左黎(✪ω✪),化妝棉都抹到黑蚊蚊,呢啲都係化妝品殘留嘅重金屬,最後敷埋mask~~





做完療程之後,我覺得皮膚即刻乾淨又白淨左,面部輪廓亦都提升埋(๑´ㅂ`๑)





銅砭面部無痛刮痧排毒療法 
體驗價:$238/65分鐘 . 

匯妍美聚養生館 
地址:油麻地彌敦道555號九龍行1702室 


#匯妍美聚 #刮痧妹 #刮痧 #消脂 #袪水腫 #驅寒 #美容


想知多d有咩好食好玩同扮靚既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

聯絡/ 邀請/ 合作試用:


Email: puishanlee0429@gmail.com
Facebook: 娜娜飄流記 Nana’s diaryyy|Instagram:nanapuishan|Openrice:Foodsharingnana |UblogBlogspotTheZtyleWeShareBeauty ExchangeQoozaPixnet | GirlabGirlssss大眾點評小紅書

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram