【飲食】皇室堡內的泰國菜 | Mee...lemongrass

諗住去GU行下,見到旁邊有間食泰國菜的餐廳,價錢相宜,款式都幾多,所以我地之後黎左食晚餐:)

先介紹小食吧!

豬頸肉同蝦餅都係我中意食既野,見到餐牌有,我同朋友當然點黎食啦~~


蝦餅 $68


蝦餅一客有4件,size唔算太大,但熱辣辣新鮮炸起,口感脆口彈牙,蝦味濃,點上泰式醬更開胃~



炭燒豬頸肉 $76

豬頸肉燒到外層微焦,肉質粉嫩,食起上黎唔算太肥,油膩感不太重。




炒金邊粉 $72
金邊粉炒到條條分明,唔會痴埋一舊~~
金邊粉旁邊有青檸、花生碎、砂糖、辣椒碎可以自行調味,味道甜甜地,幾好食。
不過我認為旁邊既2隻蝦有D格格不入,如果換成蝦球會比較好。

甜品原先點了芒果糯米飯,但我地太飽了,改為千層糕~
椰汁千層糕 $32

最中意食煙煙靭靭既野,原本想叫芒果糯米飯,但太飽了😝😝好彩呢個千層糕都唔差,斑蘭味幾重,但略嫌椰汁味太薄弱了🙈一客4件,都好抵食!😋


飲品我幾中意個紫米冰!
泰國豆奶紫米冰 $38 
飲品大大杯勁抵飲,2個人share就岩岩好,黑糯米同豆奶好夾,唔會過甜,而且有種似食糖水既感覺😝

餐牌:










餐廳資料: Mee...lemongrass

地址:
銅鑼灣告士打道311號皇室堡地庫B11號鋪
__________________________________________

想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

聯絡/ 邀請/ 合作試用:

Email: foodsharingnana@gmail.com
Facebook: 
娜娜飄流記 Nana’s diaryyy|Instagram: Foodsharingnana|Openrice:Foodsharingnana |UblogBlogspotTheZtyleWeShareBeauty ExchangeQoozaPixnet

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram