【飲食】又到食芝士火鍋既季節 | Sodam Chicken

我有2個朋友好中意食芝士,知道呢個餐廳有芝士炸雞外,原來仲推出芝士火鍋,所以上星期就搵埋我一齊去食喇~





特級芝士火鍋 $278
天氣開始轉涼,岩晒打邊爐,仲係要打邪惡既芝士火鍋~~

配料有🍞麵包粒、🐷豬肋骨、芝士同紫薯年糕、🍟炸薯條、腸仔、車厘茄😝睇落得好少野,但都幾夠飽~🐷豬肋骨唔洗點芝士醬,已經辣辣地好惹味❤️❤️


最特別係啲芝士年糕同紫薯年糕入面都有芝士同蕃薯餡,但如果年糕熱d就好喇~

腸仔係脆皮腸,但薯條偏淋~


芝士醬質地偏稀,口感有少少粉粉地。芝士醬可以refill一次,但我地唔洗refill都夠食👍🏻

芝士點麵包食就最正喇,我仲浸到成舊麵包都係芝士😂🙈🙈


不過,我覺得芝士火鍋偏貴,但冬天都可以試一次既~~~



另外叫多一份炸雞,原本以為好唔夠食,諗住叫多樣野食,但最後我地3個人都食唔晒2樣野,好飽呀😂😂👍🏻👍🏻

太陽芝士炸雞 $198
炸雞可以揀有骨或者冇骨,我地揀左有骨,因為可以「損」下~~
炸雞有8舊,炸得金黃香脆,肉質都幾滑,食落有肉汁。


佢既賣點一定係佢個農夫包,入面全部都係芝士醬,用左水牛芝士同車打芝士整,芝士味濃,炸雞可以點住勁多芝士醬黎食,超級邪惡,仲可以做到拉絲,我覺得比起芝士火鍋,呢個芝士醬好似濃味d~~


今餐真係食左好多芝士,同朋友都好滿足~~




餐牌

















餐廳資料:Sodam Chicken
地址:銅鑼灣耀華街3號百樂中心7樓
__________________________________________

想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

聯絡/ 邀請/ 合作試用:

Email: foodsharingnana@gmail.com
Facebook: 
娜娜飄流記 Nana’s diaryyy|Instagram: Foodsharingnana|Openrice:Foodsharingnana |UblogBlogspotTheZtyleWeShareBeauty ExchangeQoozaPixnet

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram