【飲食】不錯的日式料理 @奧壽司

喺數碼港睇完戲之後,我哋順便喺度食埋晚餐💕💕💕
呢間餐廳靜靜地,同朋友食飯都唔怕被打擾👍🏻👍🏻 .




 牛油果軟殼蟹卷幾好食,卷物上鋪上了一層又一層軟滑既牛油果同蟹籽,軟殼蟹好香脆呢!😝 . 









鰻魚炒烏冬勁香,未食就聞到好香呀,烏冬都幾彈牙,味道唔錯,醬汁甜甜地,仲有唔少嘅鰻魚粒同配 菜~~









想食壽司,所以就叫咗個壽司拼盤,都幾抵食,都有10款嘅壽司架,壽司分別有吞拿魚,大拖羅,三文魚,海膽、牡丹蝦、帶子、三文魚籽等等😙😙 . 
-大拖羅好肥美,一入即溶咁濟 
-牡丹蝦軟綿又爽口,好新鮮 
-帶子好大粒,而且都好鮮甜 
-三文魚籽粒粒晶凝通透,味道咸咸香香 
-海膽好creamy,好好味! 






鵝肝多士好邪惡, 鵝肝好大件,而且煎得好香口,外層微微金香,入面仲好嫩,配住多士食就冇咁膩!!


 燒雞皮脆卜卜,不過第一塊就有小小燶~ . 




芝士年糕燒到脹卜卜,外表有少少金黃,口感好軟糯架! 




. 芝士焗生蠔又香又邪惡, 生蠔上係勁多既芝士醬,味道仲幾惹味!


奧壽司
地址: 薄扶林數碼港100號數碼港商場307號舖

想知多d有咩好食好玩同扮靚既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)聯絡/ 邀請/ 合作試用:


Email: puishanlee0429@gmail.com
Facebook: 娜娜飄流記 Nana’s diaryyy|Instagram:nanapuishan|Openrice:Foodsharingnana |UblogBlogspotTheZtyleWeShareBeauty ExchangeQoozaPixnet | GirlabGirlssss大眾點評小紅書

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram