【飲食】香港都食到充滿日本風味既燒海鮮! | 焱丸水產

話說9月開始做番學生,原本打算sem break可以去日本旅行,但發現我既計劃完全泡湯了=^=,因為係要番足星期一至五,仲要9點去到5點,無限既功課同實習,希望我捱得住啦><

正正因為12月冇得去旅行,就拉左男朋友去食日本野補番數啦~




麻醬蕃茄豆腐沙律 $58



沙律清新,撈左麻醬即刻變得好食~



吞面刺 $188



有5片吞拿魚剌身,食落冇渣,魚味重~



蟹味噌甲羅燒 $68


口感好豐富既甲羅燒。

蟹蓋入面有蟹膏、蟹肉、蟹籽、蔥花。
再加入埋鵪鶉蛋,撈好後燒10分鐘左右就得~




燒個時香噴噴,已經好期待。



蟹膏順滑甘甜,味道濃郁,加埋卜卜既蟹子,令到口感更加出眾,仲有份焦香蟹味,中意食蟹既朋友仔要點黎食呀。




蟹味噌雲丹 $108



同蟹味噌甲羅燒唔同既地方就係呢個唔洗燒,食起黎方便D。

入面既餡料都好豐盛,有海膽、蟹膏、蟹肉、三文魚籽,食材新鮮鮮甜!男朋友唔中意食蟹膏,我可以自己食晒佢: 3!



殘酷活鮑磯燒 $78 X 2



鮑魚大大隻,仲識郁~



貴妃蚌 $30





店員會幫我地燒,完全唔洗自己郁手,落D醬汁變得更惹味。鮑魚口感十足,好彈牙,燒完仲好嫩,唔會過靭。




貴妃蚌就好juicy呢!


海膽帆立貝燒 $85 三文魚籽帆立貝燒 $85



兩款都各有各精彩,個人認為三文魚籽帆立貝比較吸引!

簡單的燒一燒,就已經好鮮甜,值得再點。

但我唔係太中意食秋葵,因為燒完之後會有少少秋葵既苦澀味~






燒海鮮方面,會有店員親自操刀,所以唔怕自己唔知燒幾耐,燒到老晒~



龍蝦鍋 $328



最後我地叫多個龍蝦鍋,龍蝦好巨型,肉質爽嫩彈牙,啖啖肉。

底下有D豆腐、菇、菜、粉絲,吸收晒龍蝦既精華,鮮甜無比,個湯都要飲多幾啖。



但我覺得有小小改善之處就係鍋太細,龍蝦好難翻轉同煮熟。而且咁岩坐係風口位下面,所以等左好耐先煮熟個龍蝦><




咁大隻龍蝦真係好美味~



巨峰提子乳酸 $38




環境係幾有日本既味道,既然我之後去唔到日本旅行,睇黎要食多幾次日本菜先得:P






餐廳資料:焱丸水產
地址:銅鑼灣謝斐道440號駱克大廈B座地下C2地舖
__________________________________________
想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

聯絡/ 邀請/ 合作試用:


Email: foodsharingnana@gmail.com
Facebook: 娜娜飄流記 Nana’s diaryyy|Instagram: Foodsharingnana|Openrice:FoodsharingnanaUblogBlogspotTheZtyleWeShareBeauty ExchangeQoozaPixnet

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram