【飲食】北角用心小店 | Soul9+

同朋友去左北角食晚飯,被呢間小店吸引,裝潢以復古作主題,餐廳坐位唔多,咁岩我地黎個時仲有位:)我地就叫左幾樣野食share食啦!





炸鬆脆檸檬雞翼 $58
雞翼一共有4隻,size唔算好大,有D檸檬絲鋪左係面,食落都有絲絲檸檬香,味道清新,而且都幾香脆。




煙燻海膽玉子燒 $98

原本應該有部煙燻機營造煙燻既效果,可惜部機壞左,冇得玩,不過擺碟精美。

雞蛋冇流心冇拉絲既效果,但有時食一個簡簡單單既玉子燒已經好幸福。玉子燒味道甜甜地,而且富蛋香。蛋上既海膽都唔錯,一D都唔腥。



香煎雞軟骨餃子 $48
雞軟骨餃子配了燒餅醬,挺開胃,餃子好有口感,是比較抵食既一款小食。





黑松露海膽鵝肝意大利飯 $128
一個意大利飯滿足3個驚喜,有黑松露、鵝肝同海膽,未食就先傳黎黑松露既香氣。
鵝肝脂香四溢,唔會太油,海膽幾甜而且唔腥。

意大利飯恰到好處,creamy帶黎都幾有口感。


加配餐湯、沙律 $38
係粒粒既粟米湯,淨睇賣相,都覺得小店好用心~


特濃朱古力 $34
朱古力好大杯,好抵食,不過我影得好細杯。




餐牌


整體黎講,食物賣相同味道都唔錯,但份量有D少,兩個女仔黎食既話都還好,但如果2個男仔黎食就可能唔夠飽喇:)




餐廳資料:Soul9+
地址:北角錦屏街35A號東發大廈B座地舖
__________________________________________
想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

聯絡/ 邀請/ 合作試用:

Email: foodsharingnana@gmail.com
Facebook:
娜娜飄流記 Nana’s diaryyy|Instagram: Foodsharingnana|Openrice:FoodsharingnanaUblogBlogspotTheZtyleWeShareBeauty ExchangeQoozaPixnet

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram