【飲食】港式冰室 | 金園茶餐廳

成日係門口都見到條人龍,等位時間唔算長,普遍10分鐘內就有位。同朋友食過兩次,整體中中等等,第二次再去食係因為想食佢個蛋撻~

餐牌選擇對於我黎講唔算多,從「午餐」、「特餐」、「快餐」中揀左「午餐」。

午餐 $37 

有叉燒湯意粉、火腿奄列、牛油餐飽、咖啡/茶。 味道唔係特別出色,其賣點應該係佢地既人情味。餐包鬆軟而且仲幾暖,奄列就偏油,意粉我就轉左通粉,口感淨係覺得好腍,驚喜不大。





鮮奶蛋撻 $6 
蛋撻每隔10分鐘就出一轉,脹卜卜香噴噴,幾乎每一枱都有點蛋撻呀。

雖然我偏愛曲奇皮,但佢呢個酥皮幾香口而且夠鬆化,中間既蛋蛋好嫩滑,仲有少少微微既蛋香!




茄汁豬排燴意粉 $43
個人不太討好呢隻既茄汁,但友人仍食得好滋味~~人人口味不同呀麻~
豬排肉質很腍,似乎用左好多鬆肉粉,haha~


雖然坐得唔係太舒服,但依然座無虛席呀~~



可以係門口買蛋撻食~~



餐牌





餐廳資料:金園茶餐廳
地址:長沙灣青山道314號地下

__________________________________________
想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

聯絡/ 邀請/ 合作試用:

Email: foodsharingnana@gmail.com
Facebook: 
娜娜飄流記 Nana’s diaryyy|Instagram: Foodsharingnana|Openrice:Foodsharingnana |UblogBlogspotTheZtyleWeShareBeauty ExchangeQoozaPixnet


nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram