【飲食】銅鑼灣高級火鍋 | 101手工涮涮鍋 

之前完左實習,成個人放鬆晒,就約埋朋友去呢度慶祝!朋友推薦係呢度依,我第一次黎呢度食,覺得有D貴,不過食物質素好高,可以有下一次!

$398一位,無限時任飲任食~星期5/6/日就貴D~
講下有咩野食先:

先畢調味料,有9款可以揀



點菜紙


先有前菜,可以追加~
有木耳同手撕雞,木耳酸酸地好吸引,手撕雞都唔錯,撈左麻醬的。

然後就係主菜,我地揀左冬瓜卜卜蜆海鮮鍋:
有大量既蜆、豆卜、菇、洋蔥、娃娃菜同半個冬瓜~

蜆既份量都Okay,但size偏細,食起黎冇沙,good!


我地將冬瓜畢左上黎,店員幫我地切好慢慢食,冬瓜煮得幾腍身同入味~

可以揀加唔加海鮮拼盤,我地就冇加喇。

肉類我地揀左西班牙黑毛豬肉片:
黑毛豬肉片紅白相間,色澤漂亮,肉味重,油脂香,質素好高呢,不過呢個就冇得任食><


之後我地就揀左101特選手工火鍋拼盤:
 有墨魚汁鳥結糖,太極冬菇,牛丸,芝士蝦丸,芝士墨魚丸,黑松露海鮮軍艦,黑松露蟹肉餃,黑松露芝士豚肉餃~
拼盤係計人頭份量,每款配料都好吸引同精緻,味道非凡!



黑松露海鮮軍艦釀左黑松露墨魚丸,一軟一彈,口感很好!

太極冬菇釀左墨汁黑魚滑同蝦滑,幾有特色~

芝士蝦丸,芝士墨魚丸都係非常好味,彈牙之餘入面仲有芝士~



手工響鈴同魚皮:
響鈴勁大條,可以叫店員剪開一半,記得淥幾秒就要食喇。不過魚皮就略硬,所以我冇咩點食~


點菜紙
呢張紙上既火鍋配料都可以任食,但我食到呢度差唔多已經食飽7/8成><

有芝士竹輪同蟹棒 ,勁正,幾飽都要點黎食!

飲品都係任飲,有酒精飲品同非酒精飲品,如沙冰,水果荼等~


最無諗過係杯朱古力珍珠奶茶咁大杯,飲晒一杯都好飽下!
朱古力味濃,不過就甜左D~~



最後仲有甜品食,係香芋布丁,但味道一般,香精味頗重~~

總結黎講,價錢雖貴,但同朋友食得幾開心,慢慢食又唔怕被人催~

餐廳資料:101手工涮涮鍋
地址:銅鑼灣登龍街1-29號金朝陽中心2期29樓全層
__________________________________________

想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

聯絡/ 邀請/ 合作試用:

Email: foodsharingnana@gmail.com
Facebook: 
娜娜飄流記 Nana’s diaryyy|Instagram: Foodsharingnana|Openrice:Foodsharingnana |UblogBlogspotTheZtyleWeShareBeauty ExchangeQoozaPixnet

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram