【飲食】去三家村食浜燒 | 三家村水產

鯉魚門出名食海鮮🐟,今次就去左三家村去食浜燒,我地食左刺身、串燒、浜燒同一夜干,每樣野食都超正❤️




蟹肉伴蟹子沙律 $90
先黎一客沙律做前菜,用上蟹肉黎整,簡簡單單但都幾好食~



季節刺身拼盤 $580 
呢度一共有6款剌身,刺身新鮮肥美,係用左當日新鮮既海鮮,食起黎魚味極重,冇咩雪味,非常鮮味~
 我尤愛帶子,厚肉鮮甜👍🏻每一款刺身都好高質素!


雞軟骨雞肉串 $28 
燒到香噴噴,非常有口感!


牛舌 $48 
牛舌有三片,厚肉,肉味很濃,而且燒得好惹味!


馬友一夜干 $328 
我最中意食佢地條馬友一夜干🐟,唔中意食魚既我都食左好多~一夜干姐係新鮮既漁獲清理好內臟,浸鹽水再風乾一晚🌬~一夜干燒到層魚皮好脆✨,脆卜卜,魚肉仲好juicy同多汁,充滿魚油香而且咸香十足😋,師傅將魚肉起半,一半有骨,另一半就冇骨,咁我就慢慢享受冇骨個一邊,食唔停呀😍😍




岩手縣石蠔 $96/2 

日本岩手縣石蠔燒完仲好大隻,海水味重,多汁肥美~



浜燒帆立貝 $98


帆立貝厚肉鮮甜,非常有口感!食得出既鮮味!


  和菓子拼芝士餅 $58 
甜品精緻可愛,芝士餅味道濃郁~



當日既海鮮!

整體黎講,價錢偏貴,但就好新鮮,早啲黎食可以望住個海景睇口落😝

餐廳資料:三家村水產
地址:油塘鯉魚門崇信街三家村渡輪碼頭東翼
__________________________________________

想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

聯絡/ 邀請/ 合作試用:

Email: foodsharingnana@gmail.com
Facebook: 
娜娜飄流記 Nana’s diaryyy|Instagram: Foodsharingnana|Openrice:Foodsharingnana |UblogBlogspotTheZtyleWeShareBeauty ExchangeQoozaPixnet

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram