【飲食】原本數瑪港都有日本野食 | 奧壽司

假日,我同朋友一齊去左數碼港睇戲,期待已久既「與神同行2」終於上映了~  

在睇戲前,我地諗坐預先食左午餐先,行下行下就搵到呢個地方~

餐牌上有太多選擇,我地唔想諗,就叫左一個壽司盛$238~
一共有9款壽司~


講到最吸引就係海膽壽司,入口即溶!
帆立貝同吞拿魚亦都很鮮美~

刺身盛合 $220 ,有7 款刺身,吞拿魚很肥,蝦亦甜美。
帶子亦有陣陣海水味~~墨魚仲好新鮮!!



清酒煮蜆$68

蜆既份量很多,沒有沙,清酒既味道亦很入味。


炸魷魚鬚 $58

魷魚鬚金黃香脆,食唔停口~

燒鯖魚 $78
燒鯖魚表皮脆脆地,仲啖啖肉~


最後仲叫左一D既串燒~

串燒非常惹味,唔會太乾仲好JUICY,我覺得燒得最出色既就係腩肉串同雞腎!!

食完就去睇戲lu~~












奧壽司
地址:薄扶林數碼港100號數碼港商場307號舖



想知多d有咩好食好玩同扮靚既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

聯絡/ 邀請/ 合作試用:

Email: foodsharingnana@gmail.com
Facebook: 
娜娜飄流記 Nana’s diaryyy|Instagram:nanapuishan|Openrice:Foodsharingnana |UblogBlogspotTheZtyleWeShareBeauty ExchangeQoozaPixnet | Girlab





nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram