奇華餅家 --- 迷你嫁喜禮餅工作坊(*‘ v`*)

之前同朋友去左奇華工作坊 @keewahstudio ,一齊親手整迷你嫁喜禮餅(ノ>ω<)ノ!!!!




仲學左傳統過大禮既知識,原來唔同嫁喜餅都有唔同既寓意,活動好玩亦有意義同實用(ゝ∀・),岩晒同好朋友或另一半黎整(*´∀`)~♥.





一開始就有師傅教我地點整,先整油皮同水皮~



開始到我地整喇~~


拌好豬油,落顏料時要小心D~要確保粉團冇其他顏色~



經過一番努力,我地整好4種顏色既粉團(゚3゚)~♪

再將各色粉團分成數粒~~


將油皮同水皮對摺再對摺~~

再等待粉團發起ヽ(✿゚▽゚)ノ

係等待期間,我地就學左傳統過大禮既知識ヽ(✿゚▽゚)ノ






最後,將粉團包起餡料,蓋印同掃上蛋漿ε٩(๑> ₃ <)۶з







我地都印得幾好~




 我地整左#蓮蓉蛋黃酥、#豆沙酥、#豆蓉酥、#冬蓉酥,中式酥皮好似好難整咁(⁰▿⁰)
,但師傅教得好有心機,我地又合拍,所以啲喜餅整得似模似樣呢,今次既工作坊好好玩呢!(๑´ㅂ`๑)


奇華工作坊-迷你嫁喜禮餅 
學費:$488 /2位成人 
網頁:https://studio.keewah.com 


#奇華餅家 #keewahbakery #keewah #keewahstudio #奇華工作坊 #迷你嫁喜禮餅 #中式喜餅 #過大禮 #嫁女餅 #單身派對





想知多d有咩好食好玩同扮靚既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)


聯絡/ 邀請/ 合作試用:

Email: foodsharingnana@gmail.com
Facebook: 
娜娜飄流記 Nana’s diaryyy|Instagram:nanapuishan|Openrice:Foodsharingnana |UblogBlogspotTheZtyleWeShareBeauty ExchangeQoozaPixnet | Girlab

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram