【飲食】尖沙咀食街 米芝蓮小店 你今日薯左未? @叁薯

呢間焗薯小店已經拎左兩年既米芝蓮推介街頭小吃獎項,真厲害!
新開業既尖沙咀分店有座位坐,咁就可以坐住等食喇~

先講佢地既焗薯^____^

重量級芝士焗薯($36)
好足料既薯仔,係原隻薯仔黎架
從來芝士配薯仔係一件好合襯既事,
酸忌廉酸酸甜甜,
煙肉粒既咸香
再加上滿瀉既芝士,
成件事邪惡得黎又難而抗拒~
兩個人分享就最好

薯仔切開了一半的,
薯味濃,口感香滑


很快被我們肢體了:P
薯仔夠淋,很易挖出
薯仔充滿芝士香,兩者融為一體,將芳香既味道提升左一個層次


凱撒惹味雞($28)
這個是雞塊來的,炸粉很薄,雞肉嫩滑,仲食到D雞肉好juicy
加上凱撒沙律醬,很惹味!


流心芝士薯波($22/3粒)

同樣地薯味十足!

薯蓉粒包住芝士
不過呢~芝士一D都唔流心 ,幾失望的
我以為會好磅礡咁流出黎架T_T  




點醬薯條 千島蛋黃醬($30)
薯條粗身十足,香脆可口,而內軟熟
可能食到太多芝士同薯仔
我覺得眼前既千島蛋黃醬同芝士醬冇分別><
醬怪既我希望可以多D醬



芝士蝦餅($28)
雖然叫做芝士蝦餅,但我唔太食出芝士味
蝦餅薄薄的,口感厚實,蝦味就亦都唔太重喇~


忌廉蘑菇意大利粉($35)
意粉份量幾少,同焗薯一樣用同一個紙兜仔
意粉比較乾身~汁不是太多,
如果可以多番少少汁同蘑菇就好~


草莓梳打($14)  金柚梳打($14)
同我想像中既味道差唔多,
草莓梳打飲落地似果jam加梳打手~


好想試呢個檸檬意米水
傷心既係 賣!光!了!T_T




米芝蓮推介街頭小吃獎項


可愛既叁薯卡通


店舖細細,只有兩個店員打理
想黎食,就要耐心等待~

餐牌


餐廳資料:
叁薯
地址:尖沙咀厚福街7A號地下E舖
營業時間: 星期一至六: 12:00-21:00 星期日: 休息
___________________________________________
想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel💕
聯絡/邀請:
Email: foodsharingnana@gmail.com
Facebook: 娜娜飄流記 Nana's diaryyy 
Instagram: Foodsharingnana
Openrice: Foodsharingnana






nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram