【飲食】食到飽既2人芝士餐!@飯意主題餐廳

【食到飽既2人芝士餐!



晚市2人套餐B($208)
每樣野食份量都好多,有種大食夾抵食既感覺,我覺得3個女仔食呢個2人餐都得呀~另外叫多左個芝士肉醬薯角(>∀<)




甜薯煙鴨胸沙律菜

份量幾多架,有4片煙鴨胸同4粒甜薯仔,甜薯仔幾甜架,沙律菜用上日式芝麻醬(◕ᴥ◕)


牛肝菌湯+蒜蓉包



餐湯濃郁,蒜蓉包比較軟身,但不夠蒜蓉香味,外形好似香蕉(´౪`)


鐵板照燒長洲魚蛋(4粒)

幾特別既食法,平時食開都係沙爹長洲魚蛋,仲要係長洲食架(⊙ᗜ⊙)



今次既做法係長洲魚蛋淋上照燒汁同木魚,下面就有D蛋液,食得快就可以將粒魚蛋碌碌碌,變成蛋包魚蛋~~我就唔夠快喇,雞蛋還雞蛋,魚蛋還魚蛋(◞‸◟)


吉列大蝦拼豬肋骨蛋包飯(白汁)

豬肋骨食落都juicy同夠淋,蛋包飯亦都夠味,係茄汁炒飯黎架,白汁就杰左少少~~



烤大雞脾。濃湯芝士鍋(手作意)

勁大隻雞脾,應該大過我塊臉>///<有隻手套比你拆開隻隻雞脾肉,中意既話可以成隻拎住點住芝士湯食。不過芝士鍋味道較淡喔,芝士湯較稀做唔到拉絲既效果架~~


雞脾底下有幾舊薯角,芝士鍋入面仲有餃子,年糕同青椒,好豐富!

手作意係類似烏冬既麵條黎,口感彈牙!~但就唔係好掛到芝士湯


綜合水果茶

水果茶大大杯,用茶包沖成,再加上唔同水果顆粒,菠蘿、火龍果、荔枝等等等,幾清新同開胃!
<丶`∀´>要把水果吃清光

芝士鐵板肉醬薯角($42)

另外再叫的,不在套餐範圍內,幾多肉醬同芝士(≧Д≦)用鐵板上令到D芝士冇咁快凝固,記住要趁熱食呀!(´﹃`)

整體大件夾抵食,但D野食黎得好快~

餐牌












餐廳資料:飯意主題餐廳
地址:旺角廣華街15-33號明威閣地下L
營業時間: 星期一至日: 11:00-23:00


___________________________________________
想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel啦💕
聯絡/邀請Email: foodsharingnana@gmail.com
Facebook: 娜娜飄流記 Nana's diaryyy                   https://www.facebook.com/foodsharingnana/

Instagram: Foodsharingnana                   https://www.instagram.com/foodsharingnana/

Openrice: Foodsharingnana

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram