【飲食】茶漬鰻魚飯 一丼二食 @喬屋

朋友想吃日本菜,網上見到呢間和風料理店新開,就膽粗粗同朋友黎左試喇:)

鰻魚蒲燒丼($168)
係鰻魚丼呀!一上桌,朋友已經雙眼發光!呢個鰻魚丼其他幾抵食,有三色刺身(三文魚、鯛魚、八爪魚),味噌湯,漬物同自家製甜品。特別既地方就係可以整茶漬飯。


隨餐附送既刺身雖不是厚切,但幾新鮮,沒有雪味。

漬物都係三文魚黎,同醃蘿蔔,先食前菜開始開一開胃~

主菜有有3大條肥滑啖啖肉既鰻魚,魚肉可口甜美,份量好夠撈飯食。一丼二食,先品嚐鰻魚丼既原汁原味,食到一大半時,就可以放D黃色飯素脆脆、wasabi、湯茶,落去做茶漬飯,又係另一番風味~

我會覺得唔夠鰻魚汁,飯粒會乾左D,倒上熱茶變茶漬飯會更好。

芝士年糕($32)
熱辣辣,超流心!

呢個店有好多小食我都想推薦,其中一款就係芝士年糕!芝士年糕新鮮炸起,好熱同好流心,食起上黎唔油膩,芝士既咸香同QQ既年糕,係絕配黎架。


燒年糕($28)
平時少食一大塊既年糕,怕濟,難得有人陪我食,所以要叫番一客先得。燒年糕令我諗番起好耐之前玩既燒年糕線上小遊戲,一個個燒好既年糕仲會向上突起呢!超可愛:P

年糕本身冇咩味,反而好重米果味,因為搽左少少醬汁,所以多一番咸味,年糕煙韌Q彈,煙韌控會好喜歡!

燒田樂飯團($20)
自從有次去日本,食過燒飯團,我就深深愛上呢!燒飯兩邊燒得焦香金黃,不易散,而醬汁更是畫龍點睛一舉,令到呢舊飯團更好食!


碎蔥吞拿魚冷奴($48)
小妹學識淺,唔知咩叫做冷奴,原來係解作豆腐~~

經google得知:
係古代時,一D手持長槍同置物箱既小兵,叫做「槍持奴」,而佢地衣服上,有一個好似豆腐既四角圖案,所以民間大眾幫豆腐起左個新名,叫「奴豆腐」。 
因為咁,涼拌豆腐就簡稱做「冷奴」,燙豆腐則叫「湯奴」或「煮奴」。

豆腐嫩滑,醬油味淡,吞拿魚蓉弄得細滑,係簡單得黎既一份美味。

燒赤蝦($22)
赤蝦外層燒得香噴噴,滴1至2滴既檸檬汁,提升佢既鮮味。蝦肉新鮮,嫩口彈牙。

唐揚魷魚鬚($32)
炸到脆卜卜又富有口感,不怕滿口炸粉漿。缺點係太熱氣,不能多吃T_T

牡蠣黃金燒($58)
店員話係是日推介,所以點左一客試試,等既時間亦都長DD。

蠔被沙律醬、蛋黃醬等覆蓋,好惹味架,不過略嫌醬汁太重味,蓋過蠔肉既鮮味。

最後,有甜品食,原來自家製甜品就係蕨餅,很清新美味。

店員好有禮貌,周不時都會過黎收碟,服務好好!




店鋪好細心,牆上有幾個衣架,冬天黎食就可以掛上厚外套



餐牌










餐廳資料:喬屋 
地址:銅鑼灣登龍街28號永光中心6樓
__________________________________________
想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

聯絡/邀請:
Email: foodsharingnana@gmail.com

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram