【飲食】晚晚都大排長龍既糖水店 | 聰嫂星級甜品 

如果同朋友黎到銅鑼灣食晚飯,下場想食糖水既話,我地大多會揀聰嫂呢!係銅鑼灣黎講,聰嫂算好抵食,而且又好味。雖然每次去食都要排一陣隊,而且坐得好逼,一挨後仲有機會掂到後面既人,不過,久唔久都想食呢度既龍眼冰。
今次介紹4款我會常叫既糖水款式呢~


龍眼椰果冰($38)
我覺得係no.1 必叫既糖水呀!!!!!!!沙冰用新鮮既龍眼肉打成,口感綿綿,味道就好重龍眼肉既清香,面頭有椰果同爽口既水晶珠,好有咬口呢!龍眼做主角既甜品好少呢,所以覺得呢款好特別,而家天氣開始熱,用黎消暑好一流呀~~~~

芒果椰果冰($35)
係第2款我最常叫既款式,口感上同椰果冰差唔多,芒果味好濃呢,仲有粒粒芒果!~


芒果奶昔雙皮奶($38)
有陣時唔想食冰但又想食凍野,我就會揀雙皮奶呢。芒果底下既類似雪實左小小既奶昔冰,質地綿密,下層就係充滿奶味香又軟滑既雙皮奶~


糖不甩($19)
呢個就係人多少少時就會叫,一人share一粒兩粒,沾下椰絲砂糖,煙煙韌韌,過下口癮呢~

唔知你地又中意食邊款甜品呢~(〃∀〃)~♡

餐廳資料:聰嫂星級甜品 
地址:銅鑼灣耀華街11號地舖
__________________________________________
想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

聯絡/邀請:
Email: foodsharingnana@gmail.com

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram