【飲食】酒店下抵食韓國菜 @首爾家韓國料理

餐廳位於酒店下,以為一定會好貴,但價錢可以接受,所以可以一戰!:P餐廳有分燒烤區同非燒烤區,我地今次選擇左燒烤。


點完野食就送上呢6碟既前菜,分別有泡菜、芽菜、魚仔乾、甜番薯、翠玉瓜、蓮藕。最中意食甜番薯,甜甜地,幾特別。

純味特級牛肋骨($138)

牛肋骨原條送上,燒肉時,有韓國店員幫我地燒肉,佢好nice,想用韓文同佢講唔該,不過一時諗唔起「唔該」既韓文係咩:P
店員整整齊齊地將牛肉鋪係爐上,完全不用我們動手!

燒到七七八八時,幫我地將牛肉剪開


牛肉好juicy呢,肉質鬆化嫩口,牛味香濃濃郁。

五花肉($128)

燒完牛肉就到五花肉,油脂分佈平均,層層分明。

豬味濃,油脂豐富,燒到逼出黎既油脂令燒肉邊變得脆口,建議不要點任何醬汁,咁就可以食到五花肉既原汁原味。
如果用生菜包住黎食,一定可以減低罪惡感!



紫菜牛肉包飯($68)
米飯調足味,麻油味重,軟硬度適中,不會散開。配料有咬口同好足料

牛排骨湯($108)
牛肉煮到好淋,唔會「鞋恰恰」,排骨湯比較清淡,有一種家既感覺。另有鹽胡椒粉樽供調味,朋友中意濃味D,所以佢加左D鹽作調味。底下有粉絲,亦有一碗飯附上。

海鮮蔥油餅($88)
呢個海鮮餅我唔太推介喇,因為比較油,同埋粉漿有D稀,所以食落比較一pat pat,而且味道亦較似中式薄餅。

餐牌















餐廳資料:首爾家韓國料理
地址:銅鑼灣邊寧頓街13-15號隆堡柏寧頓酒店1樓

__________________________________________
想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

聯絡/邀請:
Email: foodsharingnana@gmail.com

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram