【飲食】牛頭角小清新cafe |嚐品慕茶

早幾排發拙到牛頭角有一間小清新既cafe,充滿田園氣息!



下午茶時間黎到,選擇唔多,咁岩朋友未食野,我地就叫多少少野食!




卡邦尼煙肉意粉($62)
卡邦尼汁有D稀,個人偏好杰身既醬汁,意粉彈牙有咬口,整體不過不失。

炸半邊雞翼配日式餃子($48)
明知餐牌寫明各4隻,但好想食炸野關係都係叫左呢個。份量少左D,感覺好貴,雞翼新鮮熱辣,非常燙口,如果係4隻雞翼會開心d,餃子應該係平時食既急凍款式,所以唔太驚喜~

黑醋煙三文魚烤三文治($52)
論味道係幾好食,黑醋令到個三文治好開胃,煙三文魚份量都幾多。不過口感方面就比較遜色,三文治口感有點硬,可能係我食唔慣呢D麵包~

朱古力心太軟配手工雪糕($68)

心太軟係幾失望,幾乎已經唔流心,但朱古力味幾濃。旁邊既玄米茶雪糕非常推薦!玄米茶雪糕比較少見同少食,佢地既有香濃既茶味,口感軟滑,又唔太甜!所以想試多D佢地手工雪糕!

朱古力鮮奶咖啡($30)

有靚靚既拉花,朱古力味幾濃,少飲咖啡既朋友都幾中意~~


當日餐廳部分位置被包場,不過空間感幾大,場地好寬敞,仲有一半餐廳既空間被食客使用。而每張桌之間距離都幾遠,所以坐得舒服,壓迫感唔大。雖然有人包場,但整體環境都好優靜,亦都唔會比人打擾,係附近番工既話就可以黎食lunch,希望小店可以係食物方面可以努力一些:)!


我估呢度平時應該會有music show表演~



餐廳資料:嚐品慕茶
地址:九龍灣偉業街89號昌興工業大廈閣樓
__________________________________________
想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

聯絡/邀請:
Email: foodsharingnana@gmail.com

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram