【飲食】終於一嚐西瓜蛋糕啊 ^3^ | LIFETASTIC

西環小店可以食到西瓜蛋糕啊 🌟

我同朋友就揀左Dinner set for 2 $458
有2客沙律或湯,1客小食,2客主食,2客蛋糕,飲品為英倫早餐茶或皇家伯爵茶~~




先黎2客湯,蘑菇味好香呀~


小食我哋揀咗水牛城雞翼,辣度唔算高,但係雞翼好惹味!

主食分別有鹹蛋黃雞脾肉意大利麵,意粉軟硬適中,而且都幾Creamy,入面都有好多嘅雞脾肉同埋雜菇,不過我覺得鹹蛋黃味可以再濃啲啲😗😗


另外一款主食係軟殼蟹配蟹肉藜麥飯
原先冇睇清楚個餐牌,以為係配意粉,不過原來配藜麥飯都幾好食,沙律醬令到個飯開胃啲,同埋帶出蟹肉同軟殼蟹嘅鹹香❤️

蛋糕揀咗芒果熱情果蛋糕
唔會太甜~

同埋草莓西瓜蛋糕,西瓜蛋糕面頭有一層草莓,中間夾着清甜嘅西瓜,減去蛋糕嘅膩感,而且仲有一股獨特嘅香氣,味道仲好幾吸引😋😋食完呢個甜品好開心呢~~


牛油果沙冰,我幾中意呀~


餐牌



LIFETASTIC
地址:西環石塘咀山道31-37號地下B舖

想知多d有咩好食好玩同扮靚既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

聯絡/ 邀請/ 合作試用:

Email: foodsharingnana@gmail.com
Facebook: 
娜娜飄流記 Nana’s diaryyy|Instagram:nanapuishan|Openrice:Foodsharingnana |UblogBlogspotTheZtyleWeShareBeauty ExchangeQoozaPixnet

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram