【飲食】食得到既鮮甜|魚米

有時候想食米線我都會揀去魚米食,因為米線既餸有好多選擇,除左有常見既丸類、魚餅、豬扒等,魚米仲有原鮮條魚嘅米線,夠晒原汁原味!😋😋😋

而我今日都同左朋友一齊去魚米食lunch~~~



 🐟#原條黃花魚米線 $59 




原條鮮魚米線有9款揀,我就揀咗黃花魚,size都唔細架😗😗

叫魚米線我就建議記得分湯上,咁就唔怕浸到啲魚淋晒🤣

黃花魚外皮好香口,肉好嫩,啖啖鮮味,點埋油就食唔停!

米線湯底清得黎幾好,米線軟腍適中!✌🏻


🐷蜜汁豬扒菜飯 $48
如果唔想食米線,有時我都會揀呢個菜飯,夠晒健康,比起食白飯冇咁單調~~~~
豬扒酥軟香口,點埋醬就更惹味😗

 🦑椒鹽魷魚仔 $32 


冇諗過會有魷魚仔食,有白灼同椒鹽兩款味揀,椒鹽魷魚仔應該係白灼完之後,灑上一啲椒鹽,但我都覺得幾好食,魷魚嘅鮮味都好出,可以試下❤️❤️❤️


餐牌









魚米
地址:香港仔湖北街16號地舖


nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram