【飲食】高質日本菜|花木日本料理

最近留意到呢度開左新既餐廳,係我中意食既日本野,見到都係好評,做野咁辛苦,係時候要慰勞下自己~



前菜3款
分別有八爪魚,玉子同辣蒜~
八爪魚鮮味,玉子則印著花木二字,蛋香也頗濃!

菠菜油揚沙律 $88
菠菜爽甜有咬口,夾雜住芝麻同沾上了麻醬,所有幾香芝麻味!!

刺身我地點左4款~ 分別係金目鯛、中拖羅、平靜魚同帆立貝~
刺身鮮味十足,金目鯛厚身魚香重,肉質細緻鮮美,中拖羅入口即溶,平靜魚爽口,帆立貝則十分鮮甜~!!!



當中就最喜歡帆立貝了~

之後我地叫左銀雪魚西京燒 $188
味道真的一試難忘!魚肉十分嫩滑但又帶點焦香!!醬汁亦十分惹味~

燒牛舌 $88
一碟有4片,每一片亦都很厚切,牛舌燒得剛好!趁熱食時十分juicy~!牛味很香同很濃!

他們的擺盤真的很用心呢~

涼瓜炒蛋 $108
我不愛吃苦瓜,但我覺得佢炒得唔算太苦,仲有D豚肉,冇咁單調~


和牛炒飯 $288
炒飯上既和牛入口鬆化!炒飯粒粒分明,唔會好乾既,而且啖啖都係牛肉,真幸福!
入面仲有蔬菜配料,味道岩岩好,不錯呢!





紅豆白玉甜品幾有糯米香,仲有一個芒果份子既甜品,輕輕一咬就會食到D芒果漿,很特別呢~





餐牌










花木日本料理 
地址:尖沙咀天文台道8號3樓2號舖

想知多d有咩好食好玩同扮靚既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

聯絡/ 邀請/ 合作試用:

Email: foodsharingnana@gmail.com
Facebook: 
娜娜飄流記 Nana’s diaryyy|Instagram:nanapuishan|Openrice:Foodsharingnana |UblogBlogspotTheZtyleWeShareBeauty ExchangeQoozaPixnet | Girlab










nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram