【飲食】尖沙咀新開丼飯專門店 | 嵐橋丼飯專門店

尖沙咀新開既丼飯專門店,除左有丼飯,仲有刺身、關東煮同串燒等等,我星期日去食時都好多人❤️❤️


丼飯有10幾款揀,我就揀左 海次幸丼 $238~~
入面有中拖羅、海膽、牡丹蝦、蟹肉、油甘魚、鰻魚同三文魚,好豐富同吸引,整體魚生新鮮同鮮味,不過我覺得鰻魚有少少腥,仲有啲飯好硬,倒左啲豉油先好啲👉🏻👈🏻要改善下😭😭


另外個丼飯係極上吞拿魚腩丼 $218
肥美嘅大拖羅,入口即溶,魚脂味好香,底下仲有啲吞拿魚魚茸❤️但後來我先發現,星期一至四,6點至7點半入坐,呢款丼飯會有半價😂😂🤣呢款更抵食!


嵐橋丼飯專門店
地址:尖沙咀棉登徑白蘭軒道2號富峰行地下BCD號舖

想知多d有咩好食好玩同扮靚既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

聯絡/ 邀請/ 合作試用:

Email: foodsharingnana@gmail.com
Facebook: 
娜娜飄流記 Nana’s diaryyy|Instagram:nanapuishan|Openrice:Foodsharingnana |UblogBlogspotTheZtyleWeShareBeauty ExchangeQoozaPixnet

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram