旺角Belles Stage黑鑽碳粉激光facial 改善毛孔同暗瘡既問題ヾ(●゜▽゜●)♡

早排聽朋友推介,去左 Belle Stage 做facial,Belle Stage係旺角小店,已開業十年,感覺上有信心D阿,儀器同產品都係原廠貨(=´ᴥ`)



夏天肌膚油脂分泌旺盛,容易生粒粒
所以我揀左做黑鑽碳粉激光(✪ω✪)~~


上到去時就係門口既位置填表格,原來佢地係不設顧問房間!!(((゚д゚)))
Good!Good!! 加分!! 唔洗擔心會被硬銷 ~

成個過程都好安全~~

治療師首先幫我卸妝同洗臉( ^ω^)
然後係我既臉上塗上黑鑽碳粉:

利用儀器透過不同波段激光,將純化碳粉加熱,熱力促進肌膚新陳代謝,同消退發炎暗瘡,使其爆破並霧化(灬ºωº灬)


係呢個過程下,碳粉霧化會將毛囊入面既油脂,皮膚既死皮一齊帶走~
所以除左有深層清潔之效,亦可以改善粗大毛孔,改善皮膚彈性同刺激骨膠原增生,好岩我呢啲毛孔大既人!!!

做緊激光既時候,會覺得暖暖地同埋有小小痕癢,但唔會有強烈既痛楚,係油脂較重既位置,就會有一點點焦味(๑•́ ₃ •̀๑)~

約15分鐘既激光療程後,治療師就幫我敷左保濕面膜,令皮膚得以舒緩~


完成整個療程後,我覺得皮膚色素均勻左,睇起黎白淨左,同埋毛孔問題得以改善!!!

做完之後繼續可以直接化妝出街(*´∀`)~♥


對於想改善色素、控油控痘既朋友仔,都可以去試下做!
如果想有更好既效果,2-4星期做一次會更加好~~


而家出示呢個post,試做黑鑽碳粉療程面部會額外加送保濕精華導入乙次,試完買套票仲可以直接減$500~ .

試做價$388 原價$1000
(每位客人只限使用一次試做價)
所有療程可單次或套票

Belle Stage暗瘡專家
地址:旺角彌敦道585號富時中心1601室
電話:2392 3733
https://www.facebook.com/BelleStageHK/
http://www.bellestage.com/


想知多d有咩好食好玩同扮靚既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

聯絡/ 邀請/ 合作試用:

Email: foodsharingnana@gmail.com
Facebook: 
娜娜飄流記 Nana’s diaryyy|Instagram:nanapuishan|Openrice:Foodsharingnana |UblogBlogspotTheZtyleWeShareBeauty ExchangeQoozaPixnet | Girlab


nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram