【飲食】中西合壁,紫薯鬆餅~ @浦東晉家門


上次係太子附近食完水餃已經覺得呢鋪幾特別,好想試,所以星期日約左朋友黎左呢度食野╮(╯◇╰)╭ 食食下途中有一隻黑貓係咁鬼鬼祟祟咁行黎行去,加上食店環境偏暗,更加覺得貓貓好神秘!!走個時見貓貓訓係面口位置,好似好悶咁,原來等緊隔離鋪貓貓過黎陪佢玩(〃∀〃)~♡


水牛城雞翼($68+10%)




很喜歡這碟雞翼,炸得脆身又唔會太乾,外皮仲有小小芝士醬:P 不過,要挑剔既一點係雞翼醃得不夠耐,醃耐小小會更好(◕‿◕)


龍蝦忌廉汁煮海鮮意大利飯($108+10%)


飯粒有咬口,不會太軟呢!海鮮則有青口、蝦等…但我覺得醬汁有點偏膩,龍蝦味不太特出,食多少少會覺得濟(>﹏<)


珍寶帶子墨汁意粉($108+10%)
兩粒大大粒嫩滑既帶子,係一款食完個嘴都唔會變黑色既墨汁意粉:P唔怕食完會嚇親人! 餐單上食住各種粉類都可轉做墨汁意粉/長通粉/天使麵~~

意粉伴著蒜蓉香同咸香既芝士調味,調味得宜,多吃也不會膩呀~~個人認為比龍蝦汁飯更好!

紫薯草莓鬆餅($88+10%)
黎之前已經bookmark左呢款甜品!窩夫賣相有驚喜,顏色鮮艷,食落薄脆,帶蛋香,士多啤莉都好甜,配著雪糕食,整體唔會太乾身。如果有得自選雪糕味道就好!我一定會揀士多啤莉雪糕(づ¯ ³ ¯)づ!
紫薯藏在每一件窩夫的一角中,份量不多,如果紫薯份量再多點,我會很滿足:P

唔記得左呢杯叫咩朱古力,但就幾好飲,朱古力味濃郁,奶味也很特出呢~




餐廳設計很中國風呢,但就唔係食中菜~~紅色牆身設計,掛著大紅吊燈,還有一塊牌匾掛著懸樑的位置。

餐牌














餐廳資料:浦東晉家門
地址:太子砵蘭街420號地下
__________________________________________
想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

聯絡/邀請:
Email: foodsharingnana@gmail.com

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram