【飲食】放工chill一chill 迷人海膽生蠔 @Mini Club

今日放工,諗住同朋友黎一個心事台,於是揀左尖沙咀呢間餐廳,昏暗既環境真係好岩講心事呢。

是日精選生蠔 ($15/1),海膽生蠔 ($28/1)


正正子,每款點了3隻,各同朋友分~ 海膽來自法國,口感比較爽口,再帶有海水既咸味~


不得不試就係呢個海膽生蠔,將3種食材放埋一齊,帶出三重既口感。先有甘甜軟膩既韓國馬糞,再來爽脆既蟹子,再咬落去就係甘香既生蠔,頓時覺得好幸福呀!


海鮮拼盤 ($254)
 十分有份量既海鮮拼盤,足夠2 - 3人享用!大部分食品都係熟既,有玫瑰蝦、龍蝦、麵包蟹、青口、鮑魚、翡翠螺。各款海鮮都很新鮮,鮑魚同翡翠螺有嚼口,玫瑰蝦肥美,龍蝦鮮甜彈牙,睡蟹則有勁多膏,「筆」極都仲有,不過味帶甘。

香烤蜜糖雞翼($67)
我真係好中意食雞翼,呢款雞翼冇用炸粉炸,應該採用左生炸既方式,亦都保留左雞翼既肉汁,同朋友爭住黎食呀╰(‵□′)╯haha~

意式辣腸薄餅($75)
薄餅呈長條狀,辣肉腸一塊一塊地整齊排好,完成沒有違和感。pizza用左莎莎醬同芝士,很開胃呀ლ(・ω・ლ


法式龍蝦汁海鮮扁意粉($109)
呢款意粉非常美味,每一條扁意粉都沾上了濃稠既醬汁,龍蝦汁不膩,反而帶出陣陣既海鮮既咸鮮味,還有少量既海鮮。起初我地都掛住食海鮮,冇理呢碟意粉,到微溫時我地先醒起,我諗即刻食一定更加美味,有D後悔呢!

What the duck ($92)
(>////<)玩味十足既飲品,有浴缸又有鴨仔,小鴨仔仲好似浸緊泡泡咁!鴨仔前面係爆炸糖,可以放係cooktail入面,咁就會會多左一陣得意既口感。酒精濃度唔多,飲落似果汁,味道就正正常常啦,志在呃likeε٩(๑> ₃ <)۶з


Oreo cookies ($92)

對比起其餘2款,我覺得呢款酒精味重小小小小,但仍然好岩女仔飲~朱古力味幾重,有D似沙冰~

Strawberrry ME ($92)
士多啤莉cooktail,賣相幾靚,成杯飲品都好粉紅,又有威化餅,又有士多啤莉針筒,成件事好夢幻,而且又不太甜,好易入口,朋友好喜歡呢(〃∀〃)~♡

3個人食得飽飽,中意食野既我已經諗好下場去邊度食糖水好,但佢地都太飽,一齊拒絕我(*'Д`)ノ唯有下次再去啦~~


餐廳資料:Mini Club
地址:尖沙咀山林道29-31號地下A舖
__________________________________________
想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

聯絡/邀請:
Email: foodsharingnana@gmail.com

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram