【飲食】新派西班牙菜 | 21駅

開左學2星期已經好攰,想快啲實習唔想對住啲paper work~~最激氣當我以為小巴會快過行路時,竟然同我塞左半個鐘,搞到個堂冇得tick attendance,仲要我得番一次機會!!再加上發現有人係網上盜用我既文章,真係又嬲又無奈,幸好最後都係解決左,以後每個post都要加番水印先得,謝謝幫我解決問題既你地:)

心情唔好梗係約朋友出黎呻啦,我地就去左銅鑼灣呢間餐廳喇!:)




蟹肉沙律 $98
 蟹肉份量好多,加上芒果同沙律菜,整體味道清新,又富海鮮既咸香!



青口配蘑菇汁 $140 
青口有5款汁揀,我就揀左比較少見既蘑菇汁喇~青口體積少但量多,仲索左啲蘑菇汁既香!


蒜片蝦 $80 
有6/7粒蝦球,蝦質爽口彈牙,夾住著蒜片既香味,不過我覺得底下有少少油呀~

檸檬蒜蓉三文魚粒 $78
三文魚配上清新既檸檬,加上啖啖肉,味道不俗!


 黑松露白菌意大利飯 $146 
黑松露同蘑菇永遠都係我最愛,先傳黎黑松露既香氣,後有煙煙靭靭既意大利飯粒既口感,要挑剔既話就係份量唔係太多,大食既男生就未必就飽~~





餐牌



餐廳資料:21駅
地址:銅鑼灣軒尼詩道525號澳門逸園中心21樓全層
__________________________________________
想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

聯絡/ 邀請/ 合作試用:

Email: foodsharingnana@gmail.com
Facebook: 
娜娜飄流記 Nana’s diaryyy|Instagram: Foodsharingnana|Openrice:Foodsharingnana |UblogBlogspotTheZtyleWeShareBeauty ExchangeQoozaPixnet

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram