平價卸妝水分享≧▽≦ | O~Hi! 深層清潔卸妝水 天后卸妝水

雖然我好少化全妝,但都有畫眉同用遮暇膏既習慣,所以都會好注重卸妝既步驟。有時候,卸妝卸得唔夠乾淨仲會生粒粒tim,所以一支好既卸妝用品對我黎講真係好重要,呢排試用左 O~Hi! 深層清潔卸妝水,覺得呢支卸妝水唔錯,同大家分享一下啦!

卸妝水外型設計簡約,沒有華麗既包裝,憑佢既外表唔會估到呢支O~Hi! 深層清潔卸妝水原來係日本雜誌VIVI 獲得2017得獎王道美妝大賞冠軍,更被譽為天后卸妝水~ 

官網聲稱呢支卸妝水可以有效卸除臉部和眼唇既彩妝,甚至係防水彩妝,一於試下係咪咁好用啦~~

O~Hi! 深層清潔卸妝水 天后卸妝水 $128/500ml

比起卸妝油,我更愛用卸妝水,感覺皮膚冇咁大負擔,而且夏天用亦比較清爽,用左呢個產品2星期左右,感覺不錯呢!


佢既質地比較杰身,似乎比一般既卸妝水更滋潤。

畫上唔同牌子既唇膏同眼線筆黎測試 O~Hi! 深層清潔卸妝水既效力。

輕輕一抹,基本上已卸去7/8成,但係防水眼線要抹多1/2次先完全卸去,佢既卸妝力對我黎講已經好夠用。


小小總結:我覺得用完之後不但皮膚變得乾淨左,而且完全唔覺得繃緊,溫和舒適,保濕力又夠強。價錢方面仲好親民,500毫升既卸妝水只是$118,很抵用呢!


銷售點:
香港分銷商 My Princess HK
 http://www.myprincessyoyo.com/product-3452.html

O~HI! Hong Kong
 Facebook:https://www.facebook.com/ohihongkong


*產品由O~HI!香港代理提供,如果想知道更多有關該品牌/產品資訊,可直接聯絡該品牌查詢。

*雖然產品由品牌提供,但以上都係我試用後既真心分享,謝謝~~

__________________________________________
想知多d香港有咩好食好玩/扮靚既小資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

聯絡/ 邀請/ 合作試用:

Email: foodsharingnana@gmail.com
Facebook: 
Nana’s diaryyy|Instagram: Foodsharingnana|Openrice:Foodsharingnana |UblogBlogspotTheZtyleWeShareBeauty ExchangeQoozaPixnet

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram