【飲食】邊食炸雞邊睇海景 | The Joomak

同老友相約係尖沙咀食飯,我地就揀左係海港城食韓國餐,最估唔到係我地坐既位置竟然可以望到維多利亞港景色,雖然唔係坐貼住窗邊既位置,但景觀都幾好呀~~而且食物唔算貴,同朋友都食得好開心!:)




紅梅4度冷麵 $98

冷麵有3款可以揀,我地就揀左韓式辣豬肉!另有岩素食者食既素菜冷麵~

冷麵用乾冰呈上,所以一上桌就仙氣彌漫,即刻感到透心涼~


倒上柚子汁,再加自己喜歡既配料,配料有泡菜、水梨、青瓜同糖心蛋,仲可以加好多紫菜。


我覺得整個冷麵既份量唔算多,但食起上黎非常清新,而且清甜既水梨亦都豐富左口感~

韓式松子仁吞拿魚飯卷 $88

大約有10件左右,飯卷口感唔鬆散,飯粒調味亦都好足夠!

酥炸芝士魷魚筒 $68



魷魚筒一共有4件,覺得小貴呢,但就炸得香口!

但口感比我相像中有差距,首先一放耐左少少,芝士就好容易結埋一舊,而且因為魷魚比較有咬口,食起上黎就變左魷魚還魷魚,芝士還芝士~~


青檸牛油果麻藥炸雞 $138
炸雞份量有好多,有10件細細件炸雞左右,我地好似食極都食唔完咁,比較岩一大班食~~炸雞好嫩滑,淨係食到一件比較鞋口。
青檸味比牛油果味特出,醬汁好開胃同惹味,令人好想繼續食~

所謂既麻藥,其實係指甜甜既芝士粉,雖然芝士味唔算太濃,但就豐富左味蕾既滋味!


水果覆盆子紅醋 $128
紅醋味道帶酸,但唔會太嗆喉,尤其好岩食炸雞時點呢個飲,消濟解膩!

望到靚靚既海景呀!!




餐牌






















餐廳資料:The Joomak
地址:尖沙咀廣東道17號海港城海運大廈3樓LCX 34號舖
__________________________________________
想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

聯絡/ 邀請/ 合作試用:

Email: foodsharingnana@gmail.com
Facebook: 
娜娜飄流記 Nana’s diaryyy|Instagram: Foodsharingnana|Openrice:Foodsharingnana |UblogBlogspotTheZtyleWeShareBeauty ExchangeQoozaPixnet

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram