【飲食】新出既芒果味乳酪雪糕 | llaollao

llaollao出左最新既芒果味乳酪雪糕,又拉左朋友陪我試喇!


出左芒果味,聲稱係100%天然。

乳酪雪糕分左細、中、大3個size 。雪糕可以揀原味、兩溝同芒果味。


佢地既toppings都幾多野揀,有朱古力醬類、水果類、朱古力類同穀麥類……


花多眼亂呀,唔知揀咩好~


我地就揀左七彩芭菲 $49 (左) 同Large既乳酪雪糕(可以揀3個 toppings) $49 (右) 

芒果味乳酪帶微酸,味道自然而唔假,比原味更清新!
 乳酪雪糕揀左oreo,奇異果,士多啤莉。

七彩芭菲就要左焦糖醬,藍莓、士多啤莉、西瓜,oreo碎同果麥朱古力,呢款就有勁多toppings!!!

我覺得七彩芭菲同large乳酪雪糕最大分別係雪糕同配料既份量,如果你想食多啲配料,建議你揀七彩芭菲,因為可以揀1款醬、2款脆脆 同3款水果!另一款就雪糕多D ! 下次想再黎食~~


餐廳資料:llaollao
地址:銅鑼灣勿地臣街1號時代廣場地庫2樓B201號舖
__________________________________________
想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

聯絡/ 邀請/ 合作試用:

Email: foodsharingnana@gmail.com
Facebook: 
娜娜飄流記 Nana’s diaryyy|Instagram: Foodsharingnana|Openrice:Foodsharingnana |UblogBlogspotTheZtyleWeShareBeauty ExchangeQoozaPixnet

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram