【飲食】推介老鴨湯底 | 金撈老鴨湯刺身火鍋專門店

之前朋友食過覺得唔錯,所以邀請我同佢再食,見佢誠意拳拳邀請我去,就一齊去打邊爐啦!老實說,我覺得金撈既位置有D僻,平時都好少去佐敦渡船街一帶,好彩有google map帶路呀:P



先揀選岩自己口味既調味料,結帳時先知原來醬料費要$20一位,有D貴呢!


佢既火鍋菜單好豐富,未諗食好咩,朋友已經話一定要揀佢個老鴨湯湯底。我地2個人點一隻老鴨好似太多,我地都係揀左半隻老鴨湯底就好了!

金撈老鴨湯(半隻) $148
半隻老鴨份量原來都幾多,而且都有幾多肉。未打邊爐前,我地都飲左幾碗老鴨湯,同鴨肉。老鴨湯清甜,感覺好似冇落味精。見餐牌介紹佢地既老鴨湯燉煮超過兩小時,有滋補既功效,清熱生津,估唔到個湯底咁勁先>_<



雙併滑 $88
揀左花枝滑同鮮蝦滑,手打滑上面仲有D魚子,即刻升左級,睇落冇咁普通~~


味道方面,覺得2款手打滑都幾出色,彈牙爽口,鮮味足,蝦滑入面仲有D蝦粒,但份量真係少左D~~




自家製水餃 $58
水餃係朋友既最愛!食得出係自己包,餡料都幾豐富!


美國桶蠔 $138
一共有6隻桶蠔,味道新鮮而且唔腥,體積幾大,碌完都唔會縮到好細,見住朋友食到好滋味~~



鹿兒島黑豚腩肉 $108
個人覺得幾值得推薦,唔記得係有6/7塊豚肉,色澤新鮮,而且佢既豬味幾濃郁!每一塊都幾厚架,唔係薄切。

一片=平時兩片既豬肉片


雜菇 $48
雜菇有冬菇、金菇同雞脾菇,索晒D老鴨湯食就最正喇!



檸檬薏米水 $48
比平時既薏米水更加清水,因為有陣檸檬香!


餐牌



餐廳資料:金撈老鴨湯刺身火鍋專門店
地址:佐敦文昌街25-47號文昌樓地下41及43號舖
__________________________________________
想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

聯絡/ 邀請/ 合作試用:

Email: foodsharingnana@gmail.com
Facebook: 
娜娜飄流記 Nana’s diaryyy|Instagram: Foodsharingnana|Openrice:Foodsharingnana |UblogBlogspotTheZtyleWeShareBeauty ExchangeQoozaPixnet

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram