【飲食】來自日本既居酒屋 | 北海道爐端燒

今次同朋友一齊被安排坐係塌塌米既位置,感覺幾特別,位置寧靜,不被打擾,同朋友食下野傾下計,又幾開心呀。

我地冇叫到主食,淨係叫左D小食。我見到餐廳有一款芝士麵,係會係你面前將D意粉放係一大舊既芝士上整,可惜我地怕膩冇叫到~


雞蛋卷 $58


平平無其既蛋卷整得幾好食,色澤味黃,蛋味濃,而且仲好滑口,味帶小小甜!




炸年糕 $48
炸年糕係我既最愛,唔係太食到醬油味,不過入面有芝士,超正!
年糕呢樣野最好就趁熱食呀!

香酥雞軟骨 $48
雞軟骨香口惹味,一粒接一粒,簡直就食唔停!


明太子牛油燒烏賊鬚 $58
魷魚鬚幾重牛油味!口感彈牙有咬口,不過就唔係太食到

明太子味~


河豚干 $68
河豚干用左醬汁黎燒,口感偏腍帶小小咬口,好快就同朋友清晒一碟!


燒三文魚腩 $52
份量比我想像中少~三文魚腩燒到油脂逼晒出黎,食落甘香,唔錯!

如果下次再黎,希望可以試下佢地既芝士麵呀~~

餐牌











餐廳資料:北海道爐端燒 

地址:尖沙咀亞士厘道27號捷利商業大廈3樓
__________________________________________
想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

聯絡/ 邀請/ 合作試用:

Email: foodsharingnana@gmail.com
Facebook: 
娜娜飄流記 Nana’s diaryyy|Instagram: Foodsharingnana|Openrice:Foodsharingnana |UblogBlogspotTheZtyleWeShareBeauty ExchangeQoozaPixnet

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram