【飲食】第一次食慢煮乳豬 | Beanswork

早排去完工展會,見到呢間餐廳有好多食客,心諗味道一定唔差,所以就同朋友係度共享晚餐~~


我地先叫左一個沙律~

牛油果蘆筍沙律 $88
牛油果擺放得好靚,好似一朵花一樣,牛油果又腍又香,伴住黑醋汁,成個沙律都好開胃!

我地加左錢轉了dinner set,有餐湯同飲品~

餐湯份量唔算超級多,但飲得出好足料,啖啖蘑菇香!



慢煮乳豬 $148
第一次食慢煮既乳豬,皮好脆,肉汁幾juicy,好嫩唔會整到乾身,充滿油脂香!


伴碟仲有薯條同沙律,薯條係厚身個款,所以我好中意🤣


龍蝦汁波士頓龍蝦闊條麵 $168 


龍蝦肉彈牙肉腍,但覺得龍蝦汁唔係太濃,闊條麵厚度適中,但汁唔夠食落有啲乾身😣


薯條配黑松露醬 $68
純粹滿足下我朋友既薯條癮,呢間既薯條勝在厚身,而且調味夠!


焦糖燉蛋 $52

係焙茶味呀,茶香味濃,勁正,口感好滑,一口一口好快清晒😝 .

飲品分別要了凍朱古力同焙茶latte~~ 個人認為焙茶latte夠香濃!


餐牌








餐廳資料:Beanswork 

地址:
銅鑼灣怡和街23號樂聲大廈1C-1D號舖
__________________________________________

想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

聯絡/ 邀請/ 合作試用:

Email: foodsharingnana@gmail.com
Facebook: 
娜娜飄流記 Nana’s diaryyy|Instagram: Foodsharingnana|Openrice:Foodsharingnana |UblogBlogspotTheZtyleWeShareBeauty ExchangeQoozaPixnet

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram