【飲食】銅鑼灣樓上泰菜 | 金蘭花泰國餐廳

今日想食泰國菜,上網Search左一輪,見到呢間餐廳有幾多好評,我地就一於試試佢~~

呢間泰國菜餐廳款式幾多,口味幾岩香港人🤣🤣

我地叫左幾樣小食一齊分享~~~


酸辣鳳爪沙律 $68
鳳爪份量適中,感覺上唔太辣,酸味重啲,岩晒我同朋友既口味,啖啖肉又好開胃👍🏻~




炸蝦餅拼魚餅 $88

小食有炸蝦餅同炸魚餅,各有4件,全新都新鮮炸起,香脆熱辣辣~~



魚餅香茅味頗重,口感軟腍~




我比較中意蝦餅,爽口彈牙,點埋醬就更好食!




青咖哩雞 $88

配料幾多,有D蔬菜同雞柳條,個汁好岩點薄餅食🍕,唔算太辣,有椰汁香,中意辣啲可以叫紅/黃咖哩~




薄餅 $15

一客有4件,薄餅夠熱,點埋青咖哩汁汁好正,索晒D汁,所以我地都encore左2客薄餅




炒海鮮金邊粉 $78

配料有蝦、魷魚、青口等,仲有D花生碎,金邊粉炒得濕潤,不會太乾身~






泰式千層糕 $35

 一客有6件,但賣相唔吸引,椰汁味麻麻地,而且非常淋,一啲都唔煙靭😩 






餐牌:












餐廳資料:金蘭花泰國餐廳

地址:
銅鑼灣怡和街22號3樓
__________________________________________

想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

聯絡/ 邀請/ 合作試用:

Email: foodsharingnana@gmail.com
Facebook: 
娜娜飄流記 Nana’s diaryyy|Instagram: Foodsharingnana|Openrice:Foodsharingnana |UblogBlogspotTheZtyleWeShareBeauty ExchangeQoozaPixnet

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram