【飲食】超正既鹿兒島既美人和牛 | 牛陣

男朋友知道我中意食牛,就帶我黎牛陣打邊爐,仲試左最新推出既冬戀美鍋,可以食到鹿兒島既美人和牛~~
呢個set冬戀美鍋( $329),可以食到鹿兒島既美人和牛🐮、澳洲牛肉同豬肋肉🐽,雞肉,所有既火鍋配料、各式汽水/Asahi啤酒、Haagen Dazs雪糕都係任飲任食,最後仲送一個水信玄餅~



湯底係骨膠原雞湯底,雞件嫩滑,夠晒滋補~

附上一個蔬菜籃,都幾特別~

和牛既質素好高🤤🤤🤤,雪花紋平均,和牛味油脂香濃,入口即溶,一定要encore!



仲有豚肉同另外一款牛肉揀,但我覺得既然叫得呢個套餐,一定要不停點美人和牛先能回本吧!


至於其他既火鍋配料,我覺得配料款式唔算多,選擇較為大眾化~






另有白飯可以食~


飲品櫃



食到最後要食番幾球雪糕先覺滿足😽😽.



餐牌





餐廳資料:牛陣 

地址:
銅鑼灣軒尼詩道489號銅鑼灣廣場一期3樓301-303舖
__________________________________________

想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

聯絡/ 邀請/ 合作試用:

Email: foodsharingnana@gmail.com
Facebook: 
娜娜飄流記 Nana’s diaryyy|Instagram: Foodsharingnana|Openrice:Foodsharingnana |UblogBlogspotTheZtyleWeShareBeauty ExchangeQoozaPixnet

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram