【飲食】聖誕晚餐 | Shine

12月聖誕節,係我最喜歡既其中一個節日,於是,我同男朋友揀左呢間餐廳慶祝~
我地揀左2個晚餐set~ 有前菜、主菜、飲品同甜品~

前菜可以揀沙律、雞翼同炸蠔,我地就揀左水牛城雞翼同日式吉列炸蠔~



日式吉列炸蠔



炸蠔炸得有D過火,炸粉也有點厚,蠔肉也不是太多,唯獨點上蛋黃醬就好滋味~


水牛城雞翼

雞翼共有3件,比想像中炸得乾身,原本覺得平平無奇,但雞翼辣勁十足,好惹味!




脆炸軟殼蟹配黑松露帶子燴飯 $268


意大利飯十分Creamy,仲有啖啖黑松露香,飯粒非常有口感,粒粒分明,而且不會太淋~
軟殼蟹金黃香脆,不過份量多一點就更好,帶子粒就比較細~





但整體很不錯,和男朋友都很喜歡~

香煎鵝肝配AOP大蝦意大利粉 $288


比起上面既Risotto,呢個意粉食落比較清新,也不會太膩~


大蝦剪香了外層,啖啖肉,但我覺得個鵝肝可以煎耐多少少,令其油脂香更加突出,意粉爽口彈牙,幾好呀!



甜品是雪糕呀~



呢度係2人份量,有朱古力雪糕、泡芙、焦糖香蕉同水果粒,朱古力雪糕十分濃,而且很幼滑,個焦糖香蕉都好正,尤愛上面層焦糖脆片!


我地叫多左個tiramisu個甜品 ($58)


tiramisu味道香濃,手指餅份量不多,但吸了咖啡酒既香,口感軟滑,是一個合格有餘既tiramisu~



飲品都好高質素呀~Milk chocolate / kiwi cucumber yogourt


牛奶朱古力十分香濃,而奇異果青瓜 yogourt就非常清新,成個配搭都好合宜,唔會有喧賓奪主既感覺,而且感覺比較健康,多飲也不怕:P

餐牌














餐廳資料:Shine

地址:尖沙咀北京道12A號太子集團中心6樓
__________________________________________

想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

聯絡/ 邀請/ 合作試用:

Email: foodsharingnana@gmail.com
Facebook: 
娜娜飄流記 Nana’s diaryyy|Instagram: Foodsharingnana|Openrice:Foodsharingnana |UblogBlogspotTheZtyleWeShareBeauty ExchangeQoozaPixnet

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram