【飲食】如果你係芝士+薯仔迷... | Green Waffle Diner

一直都知道呢間餐廳既特色菜就係薯仔粒,但無奈我向來覺得食薯仔只會好飽濟,所以一直都冇試到。今次新相識左位朋友,佢就提議食呢間餐廳,好吧,係佢既大力推薦下,一於試試吧!

我地中午時分黎,所以有lunch set,5款都幾吸引,我就揀左佢地個招牌菜!


蕃茄煙鴨胸紫蘇鑊仔 $93




 Lunch set好抵食,有飲品同窩夫甜品😳 


主菜用鐵板呈上,有流心蛋、芝士 、鴨胸肉粒、蕃茄仔~~顏色鮮艷金黃~


流心蛋一切就爆漿,撈埋啲芝士食就勁正,薯仔預先焗好,所以特別夠香,薯仔粒一定要趁熱食!





食到底我就覺得有啲膩同油,2個人分享好似好啲,但味道就很吸引!



佢有半客既窩夫做甜品,打卡上Facebook / instagram就送雪糕球~

窩夫香脆,但食完薯仔粒我已經好飽喇><食唔晒呀



牛油果多士 $94

朋友點的,睇起上黎好吸引,有勁多蛋,朋友說味道也不錯~

Green latte $42

賣相吸引,拉花很漂亮!

餐牌


可能中午時分較忙,如果侍應既態度好D便更加好~


餐廳資料:Green Waffle Diner

地址:中環嘉咸街35-39號嘉豪大廈地舖
__________________________________________

想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

聯絡/ 邀請/ 合作試用:

Email: foodsharingnana@gmail.com
Facebook: 
娜娜飄流記 Nana’s diaryyy|Instagram: Foodsharingnana|Openrice:Foodsharingnana |UblogBlogspotTheZtyleWeShareBeauty ExchangeQoozaPixnet

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram