【婚宴場地參觀】VR360創新玩法 用黎睇富臨婚宴場地!

身邊愈黎愈多朋友結婚,所以朋友之前搵左我一齊去灣仔會展既香港婚宴博覽2017,當日睇住好多有關婚宴既野,當中印象最深受就係去左富臨個booth到試玩同體驗左VR360睇場。





原來VR唔一定淨係用黎打機,仲可以應用度生活上唔同既層面既需要,真係大開眼界。而家睇婚宴場地唔再係睇平面既相,而係可以切切實實360度立體睇番成個婚宴場地,呢個idea都幾新同吸引,方便準新人可以360度睇到個場,唔洗下下一定要親臨現場睇~~ 

我同朋友就用左VR360睇左富臨既皇室一號婚宴場地,我地同樣覺得皇室一號(銅鑼灣)設計華麗,燈光鮮明,地方寬廣感覺好開揚~~









皇室一號既場地配有多媒體電腦科技設備,包括大型LED高清電視屏幕同光纖天花,行禮時可以做到唔同既燈光效果,感覺都幾浪漫~~ 我地同樣都好中意歐洲宮殿式裝潢風格,用左白色同紫色做主題,一定可以為婚禮帶來純潔既氣氛~~



婚宴場地皇室①號 (銅鑼灣分店)
地址:銅鑼灣告士打道250-254號伊利莎伯大廈6樓 香港

__________________________________________
想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)


聯絡/ 邀請/ 合作試用:

Email: foodsharingnana@gmail.com
Facebook: 娜娜飄流記 Nana’s diaryyy|Instagram: Foodsharingnana|Openrice:Foodsharingnana |UblogBlogspotTheZtyleWeShareBeauty ExchangeQoozaPixnet

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram