【飲食】西班牙格調餐廳 難忘既豬手! @La Postre

今晚黎左La Postre 食飯, 一開升降機門就見到搶眼既藍色招牌


未入餐廳內,就已經被它的牆身所吸引。





店鋪寧靜有格調,環境幽暗,頗適合情侶黎撐枱腳。我黎個時晚上6點半左右,入座率不高。店員安排左我地坐窗口位置,窗口邊放左不同大大小小既擺設,好可愛。



窗邊既擺設係關於耶穌降生係馬槽既故事,博士們看到天上既星星,知道救世主已經降生,於是跟隨那顆星星,找到了耶穌,向獻上黃金、乳香、沒藥等禮物。 


還有其他的擺設,摩天輪,屋仔模型,可見餐廳既用心。



餐桌上仲有一張50歐元既餐紙巾,幾可逼真~



講番野食先~
芝士煎蟹餅($168+10%)

份量不多,大概係我一隻手既size,但食得有驚喜。厚實既芝士煎蟹餅上面鋪滿木魚碎,熱力令木魚碎不斷擺動。


6隻既松葉蟹腳好似同我招緊手咁,而家打緊文都好想再食~


蛋餅一切開,雞蛋呈半流心,蛋味十足,而且芝士做到拉絲效果,味道帶點咸香!


近寫 !蛋餅入面有薯仔粒,火腿,芝士同少量蟹肉,口感豐富。放耐左,蛋餅會變得實左~熱食吸引得多!:P



芝士龍蝦忌廉意粉($168+10%)

芝士龍蝦忌廉意粉,龍蝦開邊放係意粉上,碟盤邊有香料同櫻花蝦。


龍蝦用左芝士去焗,新鮮啖啖肉,龍蝦味重,而且芝士意粉非常creamy,芝士醬香濃杰稠,充分包住每一條意粉,令我一啖又一啖咁食落肚。


個人覺得呢個 芝士龍蝦忌廉意粉不會過膩,伴碟既櫻花蝦亦可提升意粉既香氣和味道。



西班牙豬手($388+10%)

大大份既豬手,覺得樣子不討好,咁樣睇真係睇唔出呢碟係豬手。


來個側寫,只要撥開配菜便可見主角豬手,有種寶物沉歸底既感覺!大量既配菜同醬汁鋪滿了豬手。


豬手非常酥脆,咬落去索索聲,縱然淋上了醬汁,亦無損佢既脆口度。而且微酸既西班牙醬汁非常開胃,亦可自行倒上蜜糖,覺得不用倒太多都已經很夠味!豬手肉質嫩滑,而店員亦都好細心切好晒個豬手,讚~like it

最後要來一客甜品,先覺得有個完美既結束≧Д≦
什果麻糬窩夫(Full $138)

窩夫用上了麻糬而成,其特別之處在於口感煙煙靭靭,外脆內軟,再用上各種不同新鮮既水果,無花果、奇異果、雜莓等,綠茶雪糕回甘味不太重~

有一小瓶既蜜糖比食客自行淋上,男朋友幫我用蜜糖寫上NANA二字,唔洗食都知呢個窩夫一定sweet到爆,haha


仲夏水果茶($46+10%)


鮮雜果莫希托($78+10%)


兩杯飲品用左大量既水果而成,很清新,後者鮮雜果莫希托比前者較為有汽,但真心覺得貴左d,仲夏水果茶比較抵飲小小。

很喜歡呢度既寧靜,環境舒適,亦都很喜歡呢度既食物,雖然覺得整體價格有D貴,但就食得開心。如果同情侶慶祝生日,亦不失為一個好選擇:)


餐牌



/





















餐廳資料: La Postre

地址:銅鑼灣銅鑼灣耀華街3-9號百樂中心19樓

營業時間: 星期一至日: 12:00-23:00

____________________________________________
想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel💕

聯絡/邀請:
Email: foodsharingnana@gmail.com

Facebook: 娜娜飄流記 Nana's diaryyy  https://www.facebook.com/foodsharingnana/

Instagram: Foodsharingnana   https://www.instagram.com/foodsharingnana/

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram