【飲食】手臂咁長既鰻魚飯@赤山風味料理

位於新蒲崗極唔起眼既小店,地點太隔涉了,商埸人流不多,好似教畫畫的教室為主,雖則地點有點難找,同朋友仍然食得好滿足 




美國生蠔($88/6) 

超大隻既生蠔,6隻生蠔都非常肥美新鮮,口感較為爽口,除番開大概$15隻,好抵食呀,但蠔味既餘韻就唔太長~ 略嫌洗得有D唔乾淨,好似食到D沙定唔知殼碎><  



         

用冰底墊著,建議盡快吃,不要等到冰溶~


挺肥美,用了我的手和檸檬作對比,請無視我肥肥的手指(哭笑)



帶子刺身($38/4片)/赤貝刺身($38/1隻)


 刺身新鮮冇雪感,赤貝刺身鮮味爽口:P 食完有點到喉唔到肉既感覺,想食多碟:P



赤龍卷($78) 
係小店其中一個既主打,有6件卷物,排列整齊,不過壽司飯就有d鬆散


赤蝦上有海膽同蟹子,材料豐富口感特別,軟糯既海膽、爽脆既蟹子同鮮甜既赤蝦,一啖食晒我中意既刺身!:P 


番到屋企看到別人拍既赤龍卷,蝦頭都是炸過來的,我這個蝦頭就沒有炸,唔知道係改變左製造方法還是什麼原因?如果我呢個蝦頭都有拿去炸就好,感覺沒那麼浪費~


▼火灸三文魚腩壽司($32/2) 
燒過既三文魚腩油脂甘香,入口即溶



▼燒雞腎串($22/2)
乾身又爽口調味都做得幾好


▼原條蒲燒鰻魚飯($108) 
Woo絕對岩相機食先既原條燒鰻魚飯,份量大有我手臂咁長,好有氣勢,完全地覆蓋晒個飯!


鰻魚肉質肥美鮮甜啖啖肉,再均勻地搽上甜度剛好既鰻魚汁,食到尾都唔會覺得dry。平時去吉吉島買個d鰻魚都要$6/70,呢個鰻魚飯超值~

餐廳內部


餐牌




餐廳資料:
赤山風味料理
地址:新蒲崗崇齡街33號新蒲崗廣場2樓C38-C39A舖
營業時間: 星期一至日: 12:00-23:00
___________________________________________
想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel💕
聯絡/邀請:
Email: foodsharingnana@gmail.com
Facebook: 娜娜飄流記 Nana's diaryyy 
Instagram: Foodsharingnana
Openrice: Foodsharingnana

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram